Dell wymienia płyty główne
2003-05-07 00:09
Przeczytaj także: Płyta główna pod Opterony
Dell nie będzie wzywał posiadaczy komputerów do dostarczania ich do serwisów firmy - wymiana będzie dokonywana u klienta. Jak informuje rzecznik firmy Anne Camden – "Dell kontaktuje się z klientami i ustala z nimi dogodny termin wykonania usługi wymiany płyty głównej". Firma już od lutego tego roku informowała klientów o problemie drogą listowną i telefoniczną.W przeszłości Dell już prowadził duże akcje wymiany wadliwego sprzętu. W 2001r. firma zamieniała ok. 284 tys. baterii do komputerów przenośnych, po tym jak się okazało że jedna z nich wywołała pożar komputera. Rok wcześniej Dell wymieniał moduły pamięci, których liczba szacowana jest pomiędzy 200 a 400 tys. sztuk.
Problemy z płytami głównymi przyczyniły się nieco do spadku reputacji firmy w oczach klientów, jednak jak przewidują specjaliści, sprawnie przeprowadzona kampania wymiany wadliwego sprzętu, pokaże zdolności serwisowe firmy, co może zaowocować zwiększeniem się liczby klientów i większym udziałem na rynku. Wymiana sprzętu pociągnie za sobą dodatkowe koszty dla Della, choć jak przewiduje Roger Kay analityk IDC, koszt programu nie powinien przekroczyć 1% rocznych dochodów Della.
oprac. : Beata Szkodzin / 4Press
Przeczytaj także
-
Płyty główne ASUS ROG oraz Prime X399
-
Płyta główna ASUS TUF Sabertooth 990FX R3.0
-
Płyty główne ASUS z serii Signature X99 oraz ROG Strix X99 Gaming
-
Płyta główna ASUS Z170-WS
-
Płyta główna dla graczy ASUS Maximus VIII Impact
-
Płyty główne ASUS z serii H170, B150, H110 oraz Q170
-
Nowe płyty główne Asus z serii Z170 Signature
-
Płyta micro-ATX – X99-M WS od Asusa
-
Płyty główne ASUS X99-Deluxe, X99-Pro i X99-A