eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościKomunikaty firm › Stacja naprawy rowerów - 5 powodów, dla których powinna znaleźć się i na terenie twojego obiektu

Stacja naprawy rowerów - 5 powodów, dla których powinna znaleźć się i na terenie twojego obiektu

2022-12-13 11:34

Stacja naprawy rowerów - 5 powodów, dla których powinna znaleźć się i na terenie twojego obiektu

Stacja naprawy rowerów - 5 powodów, dla których powinna znaleźć się i na terenie twojego obiektu © fot. mat. prasowe

Komunikat PR

Wycieczka rowerowa może szybko zmienić się w szkołę przetrwania - wystarczą do tego problemy z hamulcem lub "flak" w oponie. Jeżeli taka sytuacja zdarzy się już poza domem, na trasie, jedynym ratunkiem dla cyklisty jest stacja naprawy rowerów. Jakie usterki można zlikwidować w takim miejscu? I dlaczego umieszczenie punktu naprawczego przed centrum handlowym, hotelem czy restauracją to tak dobra inwestycja? Wyjaśniamy!

1. Ukłon w stronę rowerzystów


Twoja stacja benzynowa czy sklep są położone blisko ścieżek rowerowych? A może twoją knajpę często odwiedzają rowerzyści? W takim razie pomyśl o klientach, którzy przyjeżdżają do ciebie na dwóch kółkach.

Zainwestuj nie tylko w stojaki rowerowe, ale też w punkt, w którym będzie można poradzić sobie z usterką pojazdu. Może nim być np. stacja naprawy rowerów IBOMBO PRS-LV2 wyposażona w aż 18 narzędzi. Rowerzysta przyjeżdżający do takiego punktu nie tylko napompuje opony, ale może skorzystać też z kluczy płaskich, TORX, nastawnego. Wyreguluje kierownicę, wysokość siodełka, naprawi zerwany łańcuch i ruszy w dalszą trasę.

Będący w tarapatach kierowca jednośladu na pewno na długo zapamięta nie tylko wizytę na stacji, ale także sam obiekt, przy którym się ona znajduje. Takie miejsce wkrótce zostanie uznane za przyjazne rowerzystom i zrobi się o nim głośno wśród pasjonatów dwóch kółek.

2. Budowa pozytywnego wizerunku marki


Nawet ci, którzy rzadko jeżdżą rowerem lub akurat nie muszą naprawiać pojazdu, docenią naprawczą stację rowerową znajdującą się przed biurowcem, przy dużym ogródku restauracyjnym, centrum handlowym.

Jej umieszczenie przed budynkiem to sygnał, że dana firma wspiera zachowania przyjazne środowisku. Stacja to jednocześnie znak, że klienci, goście, którzy przyjeżdżają na zakupy lub zjeść posiłek w knajpie, są szanowani i szczególnie mile widziani.

Obiekt, przed którym pojawia się samoobsługowa stacja naprawy rowerów, zyskuje w oczach wszystkich – nawet tych, którzy na co dzień wybierają samochód.

3. Powierzchnia reklamowa o dużym potencjale marketingowym


Stacja naprawy rowerów to także narzędzie reklamy. Przeważnie znajduje się w widocznym miejscu i jest chętnie odwiedzana przez rowerzystów – i to także tych, którzy muszą jedynie napompować opony.

Stacje naprawcze mają nawet do 15 000 cm2 powierzchni reklamowej. Jest to dostatecznie dużo miejsca, aby na konstrukcji znalazło się, wyraźne, większe firmowe logo, chwytliwe i łatwe do zapamiętania hasło reklamowe. Firma, które zainwestuje w punkt naprawy rowerów, ma ogromną szansę stać się bardziej rozpoznawalną i zostać zapamiętaną przez potencjalnych klientów.

4. Większa liczba klientów


Samoobsługowe stacje naprawy rowerów to również skuteczna zachęta do odwiedzenia centrum handlowego lub napicia się kawy w lokalu. Bywa, że po napompowaniu opony, dokręceniu siodełka, cykliści chętnie odpoczywają w znajdującej się tuż punkcie naprawczym kawiarni, robią niewielkie zakupy w sklepie. Efektem tego jest większy ruch w danym obiekcie, co przekłada się na wzrost zysków.

5. Inwestycja na lata


Rowerowa stacja naprawcza od renomowanego producenta – np. IBOMBO – przetrwa przed obiektem przez bardzo długi czas. Tego typu konstrukcje są bardzo wytrzymałe. Powstają ze stali nierdzewnej lub cynkowanej i dodatkowo są pokryte farbą proszkową, dlatego nie zagraża im korozja. Stacje rowerowe renomowanego producenta mimo upływu czasu prezentują się nienagannie.

Najlepsi producenci taki punktów dla rowerzystów dbają również o to, aby zabezpieczyć je przed kradzieżą. Konstrukcje te montuje się za pomocą nakrętek antykradzieżowych i specjalnego klucza patentowego.

Stacja naprawcza to zawsze dobry pomysł – jest to inwestycja, która na pewno się zwróci. Jej montaż przed obiektem to wyraz prestiżu, renomy i troski danej firmy o tych, którzy jeżdżą przyjaznymi środowisku pojazdami. Tego typu punkty mają też duży potencjał reklamowy, a oprócz tego zachęcają do korzystania z usług lub zrobienia zakupów w sklepie. Stacja do naprawy rowerów to pod wieloma względami zysk dla jej inwestora.

oprac. : Komunikat PR

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: