Yahoo: nowy serwis wideo
2006-09-23 00:52
Przeczytaj także: Przymierze przeciw Google
Serwis o nazwie Yahoo Current Network zawierać będzie zarówno profesjonalne materiały, jak i amatorskie pliki użytkowników. Utrzymywać ma się w głównej mierze z wpływów z reklam.Firmy chcą wykorzystać rosnącą popularność witryn umożliwiających współdzielenie plików (np. YouTube). Jest to także część większej strategii Yahoo, która promuje kreowanie społeczności internetowych skupionych wokół specyficznych obszarów zainteresowań.
Yahoo Current Network uruchomi cztery internetowe kanały tematyczne dotyczące najnowszych trendów, sportu, samochodów i podróży. Docelowo kanałów ma być osiem - ruszą one do końca 2007 roku.
oprac. : Mediarun.pl
Przeczytaj także
-
Phishing zmienił cel. Pod jaką markę podszywają się teraz cyberprzestępcy?
-
Multiscreening po polsku
-
Multiscreening 2018
-
Multiscreening 2017: rządzi telewizja śniadaniowa
-
Wideo w sieci, czyli mobile i frustracja
-
5 najważniejszych systemów Big Data na świecie. Kto wie o nas najwięcej?
-
YouTube przez 3h dziennie - tak wygląda dzień nastolatka
-
VOD rośnie w siłę. Czy przegoni tradycyjną telewizję?
-
Wyszukiwarka Yahoo: jak zmieniała się jej popularność?