Nowy notebook Acer Spin 7
2020-09-07 12:45
Przeczytaj także: Laptopy Acer Spin 1 i notebooki Spin 3, Spin 5 i Spin 7
Acer Spin 7 ma obudowę wykonaną ze stopu magnezu i aluminium. Waży 1,4 kg i ma tylko 15,9 cm grubości. Obudowa jest wyposażona w zawiasy i jest w pełni konwertowalna - z notebooka można korzystać także w trybie tabletu, czy też namiotu, ułatwiającego wyświetlanie prezentacji.Notebook Acer Spin 7 ma 14-calowy ekran pokryty szkłem Corning Gorilla Glass oraz powłoką antybakteryjną zawierającą jony srebra. Jego wyświetlacz został oparty o matrycę IPS, prezentuje obraz w rozdzielczości FullHD. Obejmuje on 100 proc. barw sRGB, gwarantując żywe i ostre kolory.
Acer Spin 7 posiada Acer Active Stylus, czyli rysik o 4096 poziomach czułości na nacisk, wykorzystujący technologię Wacom AES 1.0.
Najnowszy model notebooka Acer został wyposażony w procesor Qualcomm Snapdragon 8cx drugiej generacji, dzięki któremu może on działać nawet do 24 godzin bez podłączania do prądu. Nowa konstrukcja posiada także modem Qualcomm X55 5G, który obsługuje zarówno 5G mmWave, jak i agregację fal milimetrowych sub-6. To sprawia, że użytkownicy mogą korzystać z najszybszych możliwych prędkości internetu 5G.
fot. mat. prasowe
Nowy notebook Acer Spin 7
Acer Spin 7 został wyposażony w procesor Qualcomm Snapdragon 8cx drugiej generacji.
Wrażenia dźwięku przestrzennego zapewnia natomiast zintegrowana technologia audio Qualcomm Aqstic.
Notebook Acer ENDURO Urban N3 oraz tablet Acer ENDURO Urban T1
oprac. : eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)
Najnowsze w dziale Wiadomości
-
Budowanie marki premium w Polsce: jakie kompetencje są dziś warte więcej niż kapitał?
-
Między tanią siłą roboczą a innowacyjną gospodarką. Gdzie dziś jest Polska w wyścigu o inwestycje?
-
Zmęczenie luksusem i wzrost cen. Jak zmienia się rynek premium?
-
Nowoczesny hub logistyczny SHEIN w Polsce. Wrocław kluczowym punktem w Europie






2035 rok coraz mniej realny? Europa traci tempo w wyścigu o elektromobilność