Telewizory LCD kontratakują
2006-01-09 00:35
Przeczytaj także: Płaska przyszłość telewizji
Powodem zwiększonej sprzedaży produktów LCD są spadające ceny dużych matryc ciekłokrystalicznych. Zdaniem analityków z firmy Pacific Media Associates popularność urządzeń plazmowych nadal utrzymuje się na wysokim poziomie, jednak niektóre sektory rynku zostaną wkrótce zdominowane przez technologię LCD, m.in. w segmencie telewizorów o przekątnych obrazu pomiędzy 40 a 50 cali.Rynek telewizorów plazmowych również powinien w tym roku odnotować wzrost, na co mogą mieć wpływ tegoroczne wydarzenia sportowe, jak Olimpiada Zimowa czy Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej. Analitycy z firmy Pacific Media Associates spodziewają się jednak, że wzrost ten zostanie zahamowany w drugiej połowie roku, w związku z dużą ekspansją technologii LCD na rynek.
![Sprzedaż telewizorów spadła w IV kw. 2022 o 20% r/r [© pixabay.com] Sprzedaż telewizorów spadła w IV kw. 2022 o 20% r/r](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/telewizory/Sprzedaz-telewizorow-spadla-w-IV-kw-2022-o-20-r-r-250593-150x100crop.jpg)
oprac. : 4Press
Przeczytaj także
Najnowsze w dziale Wiadomości
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?
-
DeepSeek zagrożeniem dla prywatności? Europa blokuje chińską aplikację AI, Polska czeka, eksperci ostrzegają
-
Złośliwe PDF-y: Jak cyberprzestępcy wykorzystują popularny format do phishingu?
-
Eksport UE bez USA? Unia ma remedium na rosnące cła