2014-10-02 12:46
Przeczytaj także: Zgoda na sprzedaż leków w Internecie
Analiza opinii konsumenckich na temat e-aptek pokazuje, że cieszą nas niższe ceny, solidne zaopatrzenie i poufność zakupów. Martwią — problemy związane z przesyłką i komunikacją.— Zbyt często klienci aptek internetowych narzekają na brak komunikacji i utrudniony kontakt ze strony farmaceutów. W swoich komentarzach skarżą się, że do apteki nie można się dodzwonić, nikt nie odpowiada na maile, nie ma też opcji śledzenia zamówienia — mówi Paweł Kucharzak, prezes zarządu Opineo.pl. — Mimo że apteki zobligowane są do precyzyjnego pakowania produktów przeznaczonych do wysyłki, to niektórym z nich klienci wytykają w tym zakresie niedbałość. Innym przewinieniem, na jakie zwracają uwagę konsumenci, jest wysyłanie do nich produktów z kończącą się datą ważności — wylicza Paweł Kucharzak.
fot. mat. prasowe
TOP 32
Tylko sześć aptek z czołowej dwudziestki legitymuje się aktualnym Certyfikatem Jakości Usług.
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Sprzedaż leków przez Internet: bitwa o rozporządzenie
Sprzedaż leków przez Internet dozwolona
Leki do sprzedaży przez Internet
Polscy internauci a apteki internetowe
Kontrowersyjne prawo farmaceutyczne. Spór o 1%
Apteki internetowe: kto je odwiedza?
Znikną apteki internetowe?
Ranking europejskich aptek
Sprzedaż leków w Polsce IV 2010
7 najdroższych działek na sprzedaż
10 sposobów na rekrutację pracowników lokalnych
Wynagrodzenia w logistyce w 2021 roku
3 cyberoszustwa finansowe, przez które możesz wpaść w długi
Ceny materiałów budowlanych. Jest szansa na powrót do normalności?
Sprzedaż nieruchomości dziecka - jak wygląda procedura?
Planujesz sprzedaż mieszkania? To dobry moment