eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › zachowania konsumentów
  • Centra handlowe popularnym miejscem zakupów

    Centra handlowe popularnym miejscem zakupów

    00:32 10.04.2010

    Jak wynika z badania firmy Market Side, centra handlowe to dla Polaków najpopularniejsze miejsce robienia zakupów. Polacy odwiedzają centra najczęściej raz w miesiącu. Klienci wybierają się do centrów głównie po odzież i obuwie. Centra handlowe zdobywają coraz silniejszą pozycję w handlu detalicznym. Wiele sklepów w jednym miejscu, w dodatku pod ... WIĘCEJ

    Tematy: centra handlowe, zakupy Polaków, zachowania konsumentów, zwyczaje zakupowe
  • Centra handlowe nie są oblegane w niedziele

    Centra handlowe nie są oblegane w niedziele

    11:32 11.03.2010

    ... już oblegane w niedziele. Polacy wolą spędzać wolny czas inaczej niż na zakupach - wynika z raportu Pentora. Jak wynika z najnowszego raportu Pentora "Zachowania zakupowe Polaków" wciąż lubimy duże sklepy samoobsługowe. Jednak do robienia w nich zakupów w niedzielę przyznaje się tylko dwóch na każdych stu ... WIĘCEJ

    Tematy: zakupy Polaków, zwyczaje zakupowe, zachowania konsumentów, Polacy
  • Marketing kobiecy ma w Polsce przyszłość?

    Marketing kobiecy ma w Polsce przyszłość?

    12:30 04.03.2010

    ... podejmowaniu decyzji o wyborze takich produktów w 65,4%. Wyniki drugiej części badania dotyczącej zachowań kobiet i mężczyzn jako konsumentów jednoznacznie wskazują (81,1%) na świadomość wpływu różnic płciowych na zachowania konsumenckie. Według 73,5% badanych, kobiety są dużo bardziej wymagającymi klientkami. Zastanawiający jest natomiast fakt, że ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, marketing kobiecy, gender marketing, badania kobiet
  • Zakup kosmetyków: Internet ważnym medium

    Zakup kosmetyków: Internet ważnym medium

    11:28 23.02.2010

    ... w ostatnich trzech miesiącach, zaś aż 18% kupuje kosmetyki najczęściej właśnie w Internecie. Jak wskazują powyższe informacje, Internet, jako medium, pełni dla konsumentów bardzo ważną rolę nie tylko w procesie poszukiwania informacji, ale także podejmowania decyzji o zakupie. Jest postrzegany jako zdecydowanie bardziej wiarygodne źródło ... WIĘCEJ

    Tematy: zakup kosmetyków, rynek kosmetyczny, Research Online Purchase Offline, zachowania konsumentów
  • Planowanie podróży offline czy online?

    Planowanie podróży offline czy online?

    13:56 19.01.2010

    TNS OBOP zrealizował dla Google projekt badawczy mający na celu analizę efektu ROPO (Research Online, Purchase Offline) w segmencie usług turystycznych, czyli zbadanie zachowań konsumenckich w Internecie przed dokonaniem zakupu wycieczki w tradycyjnych kanałach sprzedaży. Według opublikowanych wyników badań, zrealizowanych przy współpracy z ... WIĘCEJ

    Tematy: ROPO, strategie zakupowe, Research Online Purchase Offline, zachowania konsumentów
  • Internet wspiera handel tradycyjny

    Internet wspiera handel tradycyjny

    13:56 13.01.2010

    ... skuteczną metodę konsekwentnego budowania wizerunku i podnoszenia wyników sprzedaży, także tych offline”. Na synergię wpływu informacji z i spoza sieci na decyzje zakupowe konsumentów wskazuje fakt, że 56% badanych poszukuje treści zarówno online, jak i w trybie offline, korzystając z opinii znajomych i sprzedawców. 26% poszukuje wiadomości na ... WIĘCEJ

    Tematy: handel tradycyjny, handel detaliczny, Internet, sprzedaż tradycyjna
  • Zwyczaje zakupowe Polaków

    Zwyczaje zakupowe Polaków

    13:21 11.09.2009

    ... stosunkowo dużą wagę przykładają do promocji i programów lojalnościowych. Kupujący po sąsiedzku/„miłośnicy sklepów osiedlowych”. Tą trzecią pod względem wielkości grupę konsumentów (16%) stanowią ludzie, dla których najważniejszym – i w zasadzie jedynym – motywem wyboru sklepu jest jego bliskie sąsiedztwo lub dogodne położenie w pobliżu. Zwracają ... WIĘCEJ

    Tematy: polscy konsumenci, badania konsumentów, zwyczaje zakupowe, zachowania konsumentów
  • Polski konsument lojalny w kryzysie

    Polski konsument lojalny w kryzysie

    11:58 11.09.2009

    ... Polaków. Z badania więc wynika, że lojalność staje się mocną stroną polskich konsumentów, nawet w obliczu spowolnienia gospodarczego. Dokładna charakterystyka grup przedstawia się następująco ... jak i konsumentów" – dodaje Marzena Białasek. Z badania BTL Monitor wynika, że na wagę złota jest więc lojalność, która w przypadku polskich konsumentów „ ... WIĘCEJ

    Tematy: lojalność klientów, polscy konsumenci, badania konsumentów, zwyczaje zakupowe
  • Zwyczaje zakupowe Polaków i Brytyjczyków

    Zwyczaje zakupowe Polaków i Brytyjczyków

    12:00 01.04.2009

    ... (49%), kolejki wywołują największą irytację podczas zakupów, podczas gdy wśród kobiet dotyczy to 43% badanych. Na odwrót jest wśród brytyjskich konsumentów, gdzie kobiety łatwiej tracą cierpliwość z powodu kolejek niż mężczyźni (49% wobec 41%). Co ciekawe, ponad połowa polskich mężczyzn (53%) na ... WIĘCEJ

    Tematy: zakupy, zwyczaje zakupowe, zachowania konsumentów, zakupy Polaków
  • Zwyczaje zakupowe: kobiety mniej lojalne

    Zwyczaje zakupowe: kobiety mniej lojalne

    12:37 18.03.2008

    ... - przynajmniej w sferze zakupów. Mężczyźni częściej przywiązują się do marek i trudniej promocją zachęcić ich do zmian. Kobieca część konsumentów chętniej "poluje" na okazje. Niemal 50% konsumentów tylko wyjątkowa promocja jest w stanie oderwać od ulubionego produktu. Instytut ARC Rynek i Opinia zanalizował zakupowe strategie kobiet ... WIĘCEJ

    Tematy: polscy konsumenci, badania konsumentów, zakupy, zwyczaje zakupowe

poprzednia  

1 ... 70 ... 110 ... 119 120 121

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: