eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › stacje telewizyjne
  • Monitoring mediów: gwiazdy "Małych Gigantów" żyłą złota dla TVN

    Monitoring mediów: gwiazdy "Małych Gigantów" żyłą złota dla TVN

    08:02 04.09.2015

    PRESS-SERVICE Monitoring Mediów sprawdził, na temat których prowadzących popularne programy telewizyjne najchętniej rozpisywały się media. Pierwsze miejsce zajęły gwiazdy „Małych Gigantów” na czele z Kubą Wojewódzkim – w pierwszej połowie roku na ich temat ... WIĘCEJ

    Tematy: monitoring mediów, TVN, programy TVN, media
  • UOKiK godzi się na przejęcie TVN

    UOKiK godzi się na przejęcie TVN

    10:19 17.06.2015

    Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nie widzi żadnych przeciwwskazań, aby Southbank Media przejęła kontrolę na spółką N-Vision, w której rękach znajduje się m.in. TVN. UOKiK uznał, że przejęcie nie doprowadzi do ograniczenia konkurencji na rynku reklamy telewizyjnej. UOKiK zgodził się, aby spółka N-Vision (właściciel m.in. stacji TVN) została ... WIĘCEJ

    Tematy: Scripps Networks Interactive, TVN, przejęcie TVN, stacje telewizyjne
  • TVN w rękach Scripps Networks Interactive

    TVN w rękach Scripps Networks Interactive

    11:21 16.03.2015

    TVN sprzedany – zgodnie z poniedziałkową informacją, Scripps Networks Interactive zawarła umowę nabycia 52.7% akcji spółki. Cena? 584 miliony Euro. W ten sposób Scripps Networks, dostarczający treści lifestylowe i rozrywkowe do ponad 220 mln odbiorców na całym świecie, stawia kolejny krok na drodze europejskiej ekspansji. Spółka Scripps Networks ... WIĘCEJ

    Tematy: Scripps Networks Interactive, TVN, przejęcie TVN, stacje telewizyjne
  • Majowy weekend a preferencje telewizyjne

    Majowy weekend a preferencje telewizyjne

    01:28 11.05.2008

    Podczas długiego weekendu statystyczny Polak spędził przed telewizorem 4 godziny i 16 minut - wynika z raportu AGB NMR. Jak wynika z danych AGB NMR, w czasie tegorocznej majówki telewizję oglądano o 12 minut dłużej, niż przed rokiem. Widzowie najchętniej wybierali seriale. "Ranczo" (TVP1) oglądało w niedzielę 7,21 mln widzów, a "Na dobre i na złe" ... WIĘCEJ

    Tematy: preferencje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych, majowy weekend, stacje telewizyjne
  • Stacje telewizyjne: coraz większy wybór

    Stacje telewizyjne: coraz większy wybór

    02:13 04.05.2008

    ... przed telewizorem spędzaliśmy na oglądaniu stacji naziemnych, w 2008 odsetek ten spadł do 79%. Na rynku od wielu lat dominują cztery stacje (TVP1, TVP2, Polsat, TVN), które w I kwartale tego roku przyciągnęły prawie 73% widowni telewizyjnej. Spośród stacji tematycznych najwięcej widowni przyciągają TVN ... WIĘCEJ

    Tematy: programy telewizyjne, Telewizja, stacje telewizyjne, telewizja polska
  • Najpopularniejsze stacje telewizyjne II 2008

    Najpopularniejsze stacje telewizyjne II 2008

    12:19 10.03.2008

    ... : 4,56 proc.), Czwórka - 1,54 proc. (przed rokiem: 1,94 proc.), a TV Puls - 0,74 proc. (przed rokiem: 0,52 proc.). W zestawieniu uwzględniono jedynie stacje, które nadają swój program naziemnie.WIĘCEJ

    Tematy: programy telewizyjne, preferencje telewizyjne, stacje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych
  • Sylwester z TV: Polsat liderem

    Sylwester z TV: Polsat liderem

    00:10 07.01.2008

    Średnio po 3,0 mln widzów w sylwestrowy wieczór przyciągnęły przed telewizory TVP2 oraz Polsat. Transmisję TVP2 z Wrocławia obejrzało o 27 tys. osób więcej, niż na Polsacie, choć udziały tej drugiej stacji były wyższe i wyniosły 25,3% - wynika z raportu TNS OBOP. Transmitowane w trzech stacjach wieczory sylwestrowe w Warszawie (TVN), Krakowie ( ... WIĘCEJ

    Tematy: badanie telewidzów, badanie preferencji widzów, preferencje telewizyjne, programy telewizyjne
  • Najpopularniejsze kanały tematyczne XI 2007

    Najpopularniejsze kanały tematyczne XI 2007

    11:58 08.12.2007

    TVN24 był najchętniej oglądanym kanałem tematycznym w listopadzie br. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Udział w rynku TVN24 w listopadzie br. wynosił 3,02 proc. W analogicznym okresie ubiegłego roku kanał miał 1,92 proc. udziałów w rynku. Druga pozycja przypadła stacji Cartoon Network z 0,66 proc. udziałami w rynku (przed rokiem: 0,86 ... WIĘCEJ

    Tematy: programy telewizyjne, preferencje telewizyjne, stacje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych
  • Najpopularniejsze kanały tematyczne VII-VIII 2007

    Najpopularniejsze kanały tematyczne VII-VIII 2007

    00:49 10.09.2007

    TVN24 był najchętniej oglądanym kanałem tematycznym zarówno w czasie tegorocznych wakacji, jak i w sierpniu - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. TVN24 w okresie lipiec - sierpień br. miał 4,06 proc. udziałów w rynku (przed rokiem: 2,4 proc.), Jetix - 0,88 proc. (0,86 proc.), Cartoon Network - 0,8 proc. (0,89 proc.), Viva Polska - 0,67 ... WIĘCEJ

    Tematy: programy telewizyjne, preferencje telewizyjne, stacje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych
  • Najpopularniejsze stacje telewizyjne VII 2007

    Najpopularniejsze stacje telewizyjne VII 2007

    01:26 04.08.2007

    Telewizyjna Jedynka była najchętniej oglądaną stacją telewizyjną w lipcu br., ale w tzw. grupie komercyjnej liderem został Polsat - wynika z najnowszych danych AGB Nielsen Media Research. Udział w rynku TVP1 w lipcu 2007 roku wyniósł 22,25 proc. (w lipcu 2006 roku: 24,22 proc.), Polsatu - 17,44 proc. (15,56 proc.), TVP2 - 16,63 proc. (20,05 proc ... WIĘCEJ

    Tematy: programy telewizyjne, preferencje telewizyjne, stacje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych

 

1 2

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: