eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › oglądalność programów telewizyjnych
  • Monitoring mediów: gwiazdy "Małych Gigantów" żyłą złota dla TVN

    Monitoring mediów: gwiazdy "Małych Gigantów" żyłą złota dla TVN

    08:02 04.09.2015

    ... to melodia” i „Must Be The Music”. „Mali Giganci” na szczycie PRESS-SERVICE Monitoring Mediów przygotował raport dotyczący medialności gwiazd poszczególnych programów telewizyjnych z zestawienia Lowe Media. Zdecydowanymi liderami badania zostali przedstawiciele „Małych Gigantów”. W pierwszej połowie tego roku o Wojewódzkim, Chylińskiej, Bujakiewicz ... WIĘCEJ

    Tematy: monitoring mediów, TVN, programy TVN, media
  • Polacy a transmisja skoków narciarskich

    Polacy a transmisja skoków narciarskich

    09:39 21.03.2011

    ... marce, jaką niewątpliwie stanowi Adam Małysz, skoki narciarskie w Polsce osiągnęły niebywały sukces, który świetnie obrazują wysokie wartości wskaźników oglądalności transmisji telewizyjnych. Niezwykle rzadko programy telewizyjne osiągają magiczną liczbę 10 mln widzów, a dzięki Małyszowi udało się przekroczyć tę barierę wielokrotnie” – komentuje ... WIĘCEJ

    Tematy: telewizja, rynek telewizyjny, oglądalność programów telewizyjnych, badanie telewidzów
  • Oglądalność wiosennej ramówki TV

    Oglądalność wiosennej ramówki TV

    11:26 08.03.2011

    ... przed odbiornikami średnio 5,6 mln telekibiców (udziały 40%). Kategoria „rozrywka” to triumf „Telekamer Teletygodnia 2011” (5,4 mln osób; udziały 39%), jednak z cyklicznych programów rozrywkowych najlepiej wypadł program „Jaka to melodia?” TVP1, przyciągający w styczniu i lutym br. średnio 4 mln widzów, przy udziałach w rynku na poziomie ... WIĘCEJ

    Tematy: telewizja, rynek telewizyjny, oglądalność programów telewizyjnych, badanie telewidzów
  • Rynek telewizyjny w 2010 roku

    Rynek telewizyjny w 2010 roku

    00:15 10.01.2011

    W 2010 roku statystyczny Polak poświęcił na oglądanie telewizji 3 godziny i 42 minuty dziennie, czyli o ponad 7 minut więcej niż rok wcześniej - podaje raport sporządzony przez TNS OBOP. Jak wynika z raportu, najpopularniejszą stacją pozostała TVP1 - udziały stacji wyniosły 19,56%. W porównaniu z rokiem poprzednim oznacza to spadek o 1,9 pkt. proc ... WIĘCEJ

    Tematy: telewizja, rynek telewizyjny, oglądalność programów telewizyjnych, badanie telewidzów
  • Oglądalność TV w wakacje 2010

    Oglądalność TV w wakacje 2010

    12:03 06.09.2010

    ... , który był jednocześnie najlepiej oglądanym programem tegorocznych wakacji, śledziło 11 lipca br. średnio 7,7 mln osób. Transmisję prowadziła stacja TVP1. Spośród programów nie związanych ze sportem tradycyjnie najwięcej widzów przyciągały programy informacyjne. Najlepiej oglądane, średnio przez prawie 4,7 mln osób, było główne wydanie ... WIĘCEJ

    Tematy: oglądalność programów telewizyjnych, statystyki oglądalności, oglądalność telewizji, badania telewidzów
  • Zimowe Igrzyska Olimpijskie: wysoka oglądalność

    Zimowe Igrzyska Olimpijskie: wysoka oglądalność

    13:14 15.02.2010

    ... program od początku prowadzenia pomiaru telemetrycznego przez TNS OBOP. Podczas ostatnich zimowych Igrzysk Olimpijskich w Turynie stacje telewizyjne zarobiły na reklamach telewizyjnych emitowanych przy okazji transmisji 17,1 mln PLN. Wśród reklamodawców najwięcej wydały firmy z sektora telekomunikacyjnego: Polkomtel (1,69 mln PLN), PTK Centertel ... WIĘCEJ

    Tematy: zimowe Igrzyska Olimpijskie, Igrzyska Olimpijskie, badania telewidzów, oglądalność programów telewizyjnych
  • Rynek telewizyjny w 2009 r.

    Rynek telewizyjny w 2009 r.

    01:10 09.01.2010

    Statystyczny Polak w 2009 roku poświęcił na oglądanie telewizji 3 godziny i 35 minut dziennie. To o przeszło 9 minut więcej niż w roku ubiegłym. Oznacza to, że statystycznie poświęciliśmy na oglądanie telewizji w ubiegłym roku 54 i pół dnia - wynika z badania TNS OBOP. Liderem wśród stacji pozostaje TVP1. Udziały stacji wyniosły 21,42%. W ... WIĘCEJ

    Tematy: programy telewizyjne, preferencje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych, telewizja
  • Rynek telewizyjny I-VI 2009

    Rynek telewizyjny I-VI 2009

    14:15 10.07.2009

    ... minut, czyli 1,1%. Jednocześnie zmniejszył się łączny udział w rynku największych stacji telewizyjnych - TVP1, TVP2, Polsat i TVN w okresie od stycznia do czerwca ... 2009 r. Polacy najchętniej wybierali polskie seriale emitowane w telewizji publicznej. Liderem w tej kategorii programów okazał się serial „Ranczo”. Emisja serialu z 1 marca 2009 roku ... WIĘCEJ

    Tematy: programy telewizyjne, preferencje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych, telewizja
  • Czas oglądania telewizji dłuższy u kobiet

    Czas oglądania telewizji dłuższy u kobiet

    13:46 07.03.2009

    W 2008 roku statystyczna Polka powyżej 16. roku życia przeznaczyła na oglądanie telewizji średnio 3 godz. 48 min. dziennie. To o ponad 21 minut więcej w porównaniu do mężczyzn w tym samym wieku - wynika z badania TNS OBOP. Z analizy elektronicznego pomiaru widowni telewizyjnej (badanie telemetryczne), realizowanego przez TNS OBOP od 1997 wynika, ... WIĘCEJ

    Tematy: programy telewizyjne, preferencje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych, czas oglądania telewizji
  • Osoby starsze a telewizja 2008

    Osoby starsze a telewizja 2008

    13:16 21.01.2009

    W 2008 roku osoby w wieku powyżej 65 roku życia spędziły przed telewizorem średnio 4 godziny i 44 minuty dziennie. W przypadku mężczyzn w tym wieku średni czas oglądania telewizji wyniósł 4 godziny 55 minut i był o ponad 18 minut dłuższy niż analogiczny wskaźnik dla kobiet (średnio 4 godziny 37 minut dziennie) - wynika z badania TNS OBOP. Według ... WIĘCEJ

    Tematy: programy telewizyjne, preferencje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych, telewizja

 

1 2 3

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: