eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › rynek reklamy
  • Wydatki na reklamę I–IV 2014 r. - sektor finansowy

    Wydatki na reklamę I–IV 2014 r. - sektor finansowy

    10:55 17.07.2014

    ... 499,6 mln zł (wydatki cennikowe netto z uwzględnieniem wydatków w Internecie)” – dodają analitycy Equinox Polska. Banki coraz mniej inwestują w telewizję i "uciekają" od reklamy w prasie codziennej Przedstawiciele domu mediowego zwracają uwagę, że pomimo spadku wydatków, zmianie nie uległa struktura podziału wydatków pomiędzy poszczególne kategorie ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy
  • Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2014

    Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2014

    01:10 21.06.2014

    ... , że w 2014 roku rynek reklamowy w regionie MENA wzrośnie o 7,1%. W latach 2015-2016 tempo wzrostu nieco spadnie – rynek będzie rósł o 4-5% rocznie. Największe rynki reklamowe Mimo szybkich wzrostów na rynkach rozwijających się, USA wciąż pozostają rynkiem, który przynosi najwięcej nowych dolarów na globalny rynek reklamy. W latach 2013-2016 ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy
  • Rynek mediów i reklamy 2014-2018

    Rynek mediów i reklamy 2014-2018

    09:37 10.06.2014

    ... znajdują się segmenty związane z tradycyjnymi mediami jak rynek prasy (-1,6), rynek płatnej telewizji (-1,2%) czy rynek radiowy (-1,0%). W prognozowanym okresie 2014–2018 r., rynek reklamy w Polsce będzie rósł w średniorocznym tempie 5,8%, napędzany głównie przez wzrost reklamy internetowej (średniorocznie tempo ponad 15%). Przewidujemy, że ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, rynek mediów i reklamy, telewizja
  • Instytucje finansowe a wydatki na reklamę I kw. 2014 r.

    Instytucje finansowe a wydatki na reklamę I kw. 2014 r.

    09:45 30.05.2014

    ... i instytucje udzielające pożyczek. Pożyczki gotówkowe promowano łącznie za 58 mln zł. Liderem wydatków w tym segmencie jest Vivus, przed SKOK-iem i Providentem. Reklamy kont osobistych i kredytów gotówkowych pochłonęły niemal 39 mln zł. Czołową piątkę zamykają ubezpieczyciele, wśród których najaktywniejszy był sektor ubezpieczeń samochodowych ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, banki
  • Reklamy piwa I kw. 2014

    Reklamy piwa I kw. 2014

    11:50 14.05.2014

    ... kwartale 2014 r. wyemitowano we wszystkich środkach przekazu łącznie 274 nowe reklamy piwa - 24 reklamy prasowe, 104 internetowe, 106 telewizyjnych, 6 radiowych oraz 34 ... do końca marca reklam piwa nie stwierdzono niezgodności z zaleceniami Kodeksu Etyki Reklamy. Z raportu wynika także, że zdecydowana większość spotów reklamowych została opatrzona ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, marketing i reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę
  • Telekomunikacja a wydatki na reklamę w 2013

    Telekomunikacja a wydatki na reklamę w 2013

    10:38 11.04.2014

    ... wyniku biznesowego. Wyjątkiem jest wspomniany już we wstępie PLAY, który zatrudnia czołowych polskich celebrytów i zwiększa pulę budżetów reklamowych o 20 proc. Rynek usług telekomunikacyjnych mimo niewielkiego wzrostu w ubiegłym roku (+2,4 proc.) dostaje zadyszki. Branża, która jeszcze kilka lat temu przewodziła stawce najwięcej wydających ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, branża telekomunikacyjna
  • Wydatki na reklamę jednak w górę

    Wydatki na reklamę jednak w górę

    12:30 08.04.2014

    ... , że w 2014 roku rynek reklamowy w regionie MENA wzrośnie o 7,1%. W latach 2015-2016 tempo wzrostu nieco spadnie – rynek będzie rósł o 4-5% rocznie. Największe rynki reklamowe Mimo szybkich wzrostów na rynkach rozwijających się, USA wciąż pozostają rynkiem, który przynosi najwięcej nowych dolarów na globalny rynek reklamy. W latach 2013-2016 ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy
  • Najbardziej dochodowe programy publicystyczne w TV 2013 r.

    Najbardziej dochodowe programy publicystyczne w TV 2013 r.

    13:26 18.02.2014

    Gwiazdy dziennikarstwa i publicystki przyciągają reklamodawców i tym samym dają milionowe dochody telewizyjnym stacjom. „Dzień na Żywo” z oferty TVN 24 wśród propozycji publicystycznych okazał się najlepszą lokomotywą reklamową w polskiej telewizji w 2013 roku. Dom mediowy Lowe Media przeanalizował przychody reklamowe telewizji pod kątem ... WIĘCEJ

    Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę
  • Reklamy piwa IV kw. 2013

    Reklamy piwa IV kw. 2013

    13:18 13.02.2014

    ... ocenie konsumenta, który ma dostęp do niezwłocznego, nieskomplikowanego, łatwo dostępnego i bezkosztownego złożenia swojej skargi. Skargi, które wpłyną do Rady Reklamy podlegają rozpatrzeniu przez Komisję Etyki Reklamy, złożoną z niezależnych arbitrów. Tym samym system samoregulacji gwarantuje konsumentowi ochronę prawa do rzetelnej i etycznej ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, marketing i reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę
  • Instytucje finansowe a wydatki na reklamę IV kw. 2013 r.

    Instytucje finansowe a wydatki na reklamę IV kw. 2013 r.

    12:49 29.01.2014

    ... ze swoich wyników w sieci. Instytut Monitorowania Mediów porównał wydatki z IV kwartału 2013 r., na reklamy usług i produktów finansowych ze skalą dyskusji na ich temat w Internecie. TOP TEN finansowych ... oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy, które ukazały się między 01.10 ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, banki

poprzednia  

1 ... 7 8 9 ... 20 ... 21

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: