eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › reklama
  • Wydatki reklamowe w październiku. Kto i co reklamował?

    Wydatki reklamowe w październiku. Kto i co reklamował?

    08:56 13.11.2018

    Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował październikowe wydatki na reklamę w pięciu branżach. Przeprowadzona analiza dowodzi, że na promocję ostatnio nie szczędzono. Najhojniejszymi reklamodawcami okazały się branże handlowa oraz farmaceutyczna, które odpowiadały łącznie za 64% ogółu analizowanych wydatków. Okazuje się również, że wszystkie ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing
  • Marketing czyli reprezentacja i reklama w kosztach podatkowych

    Marketing czyli reprezentacja i reklama w kosztach podatkowych

    13:38 16.10.2018

    ... z dnia 24 kwietnia 2018 r., sygn. akt II FSK 1140/16). Działania marketingowe, czyli reklama i reprezentacja w kosztach Co do zasady wydatki na reklamę można zaliczyć ... zauważył NSA w wyroku z dnia 2 lutego 2010 r., sygn. akt II FSK 1472/08: „Reklama wiąże się z zamiarem utrwalenia w świadomości kontrahenta, choćby potencjalnego, reklamowanej firmy ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, marketing, reprezentacja, wydatki na reklamę
  • Wydatki reklamowe we wrześniu. Kto i co reklamował?

    Wydatki reklamowe we wrześniu. Kto i co reklamował?

    09:59 10.10.2018

    Instytut Monitorowania Mediów przyjrzał się wrześniowym wydatkom reklamowym w pięciu branżach. Po lupę wzięto farmację, finanse, handel, motoryzację i telekomunikację. Analiza dowiodła m.in., że liderem wydatków pozostawała branża handlowa, a po piętach - podobnie jak w minionych miesiącach - deptała jej farmacja. Wydatki reklamowe w podziale na ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing
  • Wydatki reklamowe w sierpniu. Kto i co reklamował?

    Wydatki reklamowe w sierpniu. Kto i co reklamował?

    11:20 14.09.2018

    Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował sierpniowe wydatki na reklamę w pięciu branżach. Przeprowadzona analiza dowodzi, że na promocję ostatnio nie szczędzono. Najhojniejszymi reklamodawcami okazały się branże handlowa oraz farmaceutyczna, które odpowiadały łącznie za 70% ogółu analizowanych wydatków. Okazuje się również, że wszystkie ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing
  • Wydatki reklamowe w lipcu. Kto i co reklamował?

    Wydatki reklamowe w lipcu. Kto i co reklamował?

    10:48 11.08.2018

    Instytut Monitorowania Mediów przyjrzał się lipcowym wydatkom reklamowym w pięciu branżach. Po lupę wzięto farmację, finanse, handel, motoryzację i telekomunikację. Analiza dowiodła m.in., że liderem wydatków pozostawała branża handlowa, ale po piętach deptała jej farmacja. Jednocześnie okazało się, że wszystkie analizowane sektor postanowiły ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing
  • Lidl liderem reklamy telewizyjnej

    Lidl liderem reklamy telewizyjnej

    12:31 27.07.2018

    Dom mediowy Codemedia przeprowadził analizę najaktywniejszych marek w telewizji, z której wynika, że w I półroczu 2018 roku liderem został Lidl. Na podium znalazły się także Orange i T-mobile. Lidl zanotował 22% wzrost GRP w tym przedziale czasowym w porównaniu z rokiem ubiegłym i jest to największy wzrost spośród marek, które były również w TOP ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna
  • Wydatki reklamowe w czerwcu. Kto i co reklamował?

    Wydatki reklamowe w czerwcu. Kto i co reklamował?

    13:56 18.07.2018

    Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował czerwcowe wydatki na reklamę w pięciu branżach. Przeprowadzona analiza dowodzi, że na promocję ostatnio nie szczędzono. Najhojniejszym reklamodawcą okazała się branża handlowa, która odpowiadała za aż 38% ogółu analizowanych wydatków. Okazuje się również, że wszystkie sektory postawiły przede wszystkim ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing
  • Branża handlowa nie szczędzi na reklamę

    Branża handlowa nie szczędzi na reklamę

    11:51 22.06.2018

    Instytut Monitorowania Mediów kolejny już raz przeanalizował wydatki na reklamę w pięciu branżach (handel, farmacja, finanse, Telekomunikacja oraz motoryzacja). Przeprowadzone badanie dowodzi, że w maju na promocję nie szczędzono. Najhojniejszym reklamodawcą okazała się branża handlowa, która odpowiadała za aż 39% ogółu analizowanych wydatków (w ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing
  • Wydatki reklamowe w kwietniu. Kto i co reklamował?

    Wydatki reklamowe w kwietniu. Kto i co reklamował?

    00:23 06.06.2018

    Instytut Monitorowania Mediów przyjrzał się kwietniowym wydatkom reklamowym w pięciu branżach. Po lupę wzięto farmację, finanse, handel, motoryzację i telekomunikację. Analiza dowiodła m.in. ciągłego wzrostu wydatków w branży handlowej. Wiosna sprzyjała również działaniom promocyjnym sklepów meblowych i sieci budowlanych, które zachęcały do ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing
  • Jak wzmocnić siłę reklamy mobilnej?

    Jak wzmocnić siłę reklamy mobilnej?

    09:24 18.04.2018

    ... ponad 70% osób korzysta z Internetu oraz dokonuje zakupów na urządzeniach mobilnych, reklama odpowiednio zoptymalizowania do rozdzielczości ich wyświetlaczy może stać się jednym z najlepszych ... zbyt dużo tekstu, przez co stają się nieczytelne i trudniejsze w odbiorze. Reklama wideo Z roku na rok wzrasta liczba osób oglądających treści wideo na ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama mobilna, mobile, skuteczność reklamy, reklama wideo

poprzednia  

1 ... 8 9 10 ... 20 ... 30 ... 38

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: