eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › outdoor
  • Cyfrowa reklama zewnętrzna wychodzi na pozycję lidera

    Cyfrowa reklama zewnętrzna wychodzi na pozycję lidera

    09:21 20.12.2018

    W trzecim kwartale 2018 sprzedaż cyfrowej reklamy zewnętrznej na polskim rynku wyniosła ponad 12,8 mln zł. Jest to wzrost o 52,4% w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Co sprawia, że format ten staje się coraz popularniejszy? Jak wyglądają prognozy na przyszłe lata? Jak wynika z raportu WARC, wydatki na digital OOH wzrosły w tym roku ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama zewnętrzna, rynek reklamy, reklama cyfrowa, outdoor
  • Reklama wielkoformatowa 2012 r.

    Reklama wielkoformatowa 2012 r.

    00:16 12.02.2013

    W całym 2012 rok inwestycje w reklamę wielkoformatową wyniosły 83,04 mln zł. W porównaniu z rokiem 2011 oznacza to spadek wartości rynku o 0,7%. Zmiany w poszczególnych kwartałach są znaczne. Z perspektywy osiągniętego wyniku najważniejsze kwartały to II (kiedy wzrost wyniósł aż 15,2%) i IV. W ostatnim kwartale został odnotowany bardzo silny ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, outdoor
  • Reklama wielkoformatowa VII-IX 2012 r.

    Reklama wielkoformatowa VII-IX 2012 r.

    11:19 12.11.2012

    Po trzech kwartałach 2012 roku szacowana wartość inwestycji w segmencie reklamy wielkoformatowej wyniosła 66,5 mln zł. W porównywalnym okresie 2011 roku szacowana wartość tego rynku wyniosła 62,39 mln zł. Daje to wzrost wartości rynku o 6,6% - podaje raport CAM Media. Decydujący wpływ na wartość sprzedaży po trzech kwartałach miał wynik osiągnięty ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, outdoor
  • Reklama wielkoformatowa IV-VI 2012 r.

    Reklama wielkoformatowa IV-VI 2012 r.

    11:30 09.08.2012

    II kwartał 2012 roku był bardzo dobry dla rynku reklamy wielkoformatowej. Szacowana wartość rynku wyniosła 27,05 mln zł. W porównywalnym okresie 2011 roku szacowana wartość tego rynku wyniosła 23,49 mln zł, natomiast w 2010 roku - 25,53 mln zł. Daje to wzrost wartości rynku aż o 15,2% - podaje raport sporządzony przez CAM Media. W efekcie, po ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, outdoor
  • Reklama wielkoformatowa I-III 2012 r.

    Reklama wielkoformatowa I-III 2012 r.

    10:37 11.05.2012

    Szacowana wartość rynku reklamy wielkoformatowej w Polsce w I kwartale 2012 roku wyniosła 20,64 mln zł. W porównywalnym okresie 2011 roku szacowana wartość tego rynku wyniosła 19,17 mln zł, natomiast w 2010 roku - 18,2 mln zł. Daje to wzrost wartości rynku o 4,7% - podaje raport opracowany przez CAM Media. W porównaniu z I kwartałem 2010 roku ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, outdoor
  • Reklama wielkoformatowa w 2011 r.

    Reklama wielkoformatowa w 2011 r.

    10:26 20.02.2012

    Spółka CAM Media S.A. zaprezentowała raport o sytuacji na rynku reklamy wielkoformatowej w 2011 roku. To kolejne opracowanie analityczne opracowane przez firmę. Pierwszy raport dotyczący tego rynku ukazał się w maju 2010 r. Szacowana wartość rynku w ubiegłym roku wyniosła 83,68 mln zł, wobec 86,30 mln zł rok wcześniej. Spadek o 3 proc. to wynik ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, outdoor
  • Rynek reklamowy 2006

    Rynek reklamowy 2006

    13:19 07.02.2007

    Na reklamę wydano w 2006 r. 5,5 mld złotych, o 10 proc. więcej niż rok wcześniej. Reklama w internecie nadal na prowadzeniu - wynika z najnowszego raportu domu mediowego Starlink, dotyczącego estymowanej wartości netto rynku reklamowego w Polsce. W 2006 r. najwyższą dynamikę w porównaniu z rokiem 2005 odnotowały: reklama internetowa (+59,3 proc.) ... WIĘCEJ

    Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, rynek reklamy internetowej, reklama kinowa
  • Obiecujące perspektywy dla reklamy

    Obiecujące perspektywy dla reklamy

    00:31 11.12.2006

    Universal McCann, ZenithOptimedia oraz GroupM nadal widzą w reklamie duży potencjał. Agencje przedstawiły swoje prognozy na rok 2007 podczas poświęconej mediom konferencji w Nowym Jorku. Średnie szacunki tych firm przewidują, iż tempo wzrostu wydatków na reklamę w przyszłym roku osiągnie poziom 4,3 proc. w Stanach Zjednoczonych, a na rynku ... WIĘCEJ

    Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, outdoor, reklama telewizyjna
  • Wydatki na reklamę w Europie 2007-2009

    Wydatki na reklamę w Europie 2007-2009

    00:23 07.12.2006

    Wydatki na reklamę w Europie Środkowo-Wschodniej wzrosną do 2009 r. o 51 proc. Będzie to najszybciej rozwijający się region na świecie - wynika z najnowszych prognoz sieci domów mediowych ZenithOptimedia. Według prognoz sieci domów mediowych ZenithOptimedia w 2007 r. rynek reklamowy w Europie Środkowo - Wschodniej wzrośnie o 15,6 proc. (w ... WIĘCEJ

    Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, rynek reklamy internetowej, reklama kinowa
  • Outdoor zyskuje, telewizja traci

    Outdoor zyskuje, telewizja traci

    10:39 24.07.2006

    ... media PRO (prasa, radio, outdoor, kino). Najwyższy przyrost wydatków reklamowych w I półroczu 2006 r. względem analogicznego okresu w roku 2005 zanotował outdoor. Wydatki na reklamę zewnętrzną ... 28 procentowy wartościowy wzrost wydatków na media PRO (prasa, radio, outdoor, kino). W tym samym czasie wydatki na telewizję wzrosły wartościowo o 27 ... WIĘCEJ

    Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, outdoor, reklama telewizyjna


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: