-
Placówki bankowe - jakość obsługi 2012
11:12 01.08.2012
... Banka a.s. na Słowacji do – 98%, CI Bank - 97,3%. …nieco gorzej doradcy biznesowi (obsługa klienta korporacyjnego) Obsługa klientów zainteresowanych założeniem konta dla spółki z ograniczoną odpowiedzialnością wypadła średnio – tu wynik w kategorii obsługa wyniósł 79,3%, a w podkategorii „Przebieg rozmowy” – 78,1%. Oba wyniki są wyższe od średnich ...
Tematy: placówki bankowe, banki, bankowość mobilna, obsługa klienta -
Boom w branży call center
12:14 27.07.2011
... oraz bezpośredni kontakt z klientem. Główne zadania telefonicznych doradców klienta to wszystkie działania mające na celu efektywne pozyskiwanie klientów, a więc m.in. telefoniczna obsługa czy prowadzenie badań rynku. Ponadto, ogromnie istotną rolę w dziale obsługi klienta pełni obsługa baz danych. Pozwala ona bowiem nie tylko uporządkować ...
Tematy: telemarketing, usługi telemarketingowe, call center, branża call center -
Obsługa klienta: Internet i Web 2.0
10:06 26.07.2010
Obsługa klienta odgrywa ważną rolę w walce z ich migracją i często jest jedną z przyczyn odejścia od dotychczasowego operatora. Z tego względu operatorzy powinni stale poszerzać ...
Tematy: obsługa klienta, lojalność klientów, relacje z klientem, jakość obsługi klienta -
Polacy wybierają tradycyjne kanały komunikacji
13:43 29.04.2010
... . 89% konsumentów przynajmniej od czasu do czasu kontaktuje się z biurem obsługi klienta. Z badania wynika, że kontakt osobisty jest ważny zarówno dla osób ze ... obsługi Jak wynika z badania, llienci w kontaktach z biurem obsługi klienta najbardziej cenią sobie skuteczność, fachowość i bezpieczeństwo, w drugiej kolejności – wsparcie, zaangażowanie ...
Tematy: obsługa klienta, obsługa klientów, kontakty z klientami, komunikacja z klientem -
Obsługa mailowa klienta ma duże znaczenie
13:13 19.04.2010
... obsługa mailowa ma znaczące przełożenie biznesowe: ponad 53% badanych rezygnuje ze współpracy z firmą, która ... odpowiedzi wyniosła 4,61. Kontakt z konkretnym pracownikiem vs. kontakt z Biurem Obsługi Klienta Kontakt z konkretną osobą, a nie z anonimowym pracownikiem Biura Obsługi Klienta jest ważny (raczej ważny i bardzo ważny) w sumie dla ponad 83% ...
Tematy: e-maile, e-mail, poczta elektroniczna, obsługa klienta -
Zła jakość obsługi klienta kosztuje 8,8 mld EUR
10:32 08.03.2010
... za liczbami? Jaką wartość ma obsługa klienta? O ile zasadniczą miarą poziomu obsługi klienta jest zadowolenie, o tyle firmy reagują na mierniki przekładające się na wymierne koszty. O kosztach tych nieubłaganie przypominają utracone przychody. Badanie pokazuje, iż koszty niskiego poziomu obsługi klienta to poważny problem. Szacuje się ...
Tematy: jakość obsługi klienta, obsługa klienta, obsługa klientów, poziom satysfakcji klienta -
Zła jakość obsługi klienta przynosi straty
10:19 16.12.2009
... branża usług naziemnych 33 mld USD. Według badania średnia wartość każdego straconego klienta wynosi 243 USD rocznie. Straty zostały zdefiniowane jako przeniesienie transakcji do konkurencji ( ... takich jak finanse czy telekomunikacja, może przyczynić się do zatrzymania klienta” – dodaje. Wspólna lista życzeń Genesys podaje, iż pojawiły się trzy ...
Tematy: jakość obsługi klienta, obsługa klienta, obsługa klientów, poziom satysfakcji klienta -
Biura podróży: jakość obsługi klienta
11:15 17.11.2009
... , przestrzenne; kompetencja pracownika oraz jego uprzejmość, zaangażowanie, komunikatywność i duża wiedza dotycząca tematu. Bardzo otwarte podejście do klienta, sposób rozmowy i aktywne słuchanie. Miła i rzeczowa obsługa oraz propozycja pomocy w wybraniu korzystnej oferty. Wiedza na temat każdej z ofert i możliwość zobaczenia zdjęć hotelu. Klienci ...
Tematy: obsługa klientów, relacje z klientem, lojalność klientów, obsługa klienta -
Lojalny pracownik a lojalność klienta
09:51 22.09.2009
... się na niekorzystne relacje z klientami. Badania wykazały też, że istnieją bezpośrednie i policzalne powiązania między oceną jakości obsługi klienta (satysfakcja i lojalność klienta) a czynnikami dotyczącymi pracowników (satysfakcja, entuzjazm, lojalność, zaangażowanie, dopasowanie, jakość usług) i wynikami finansowymi firmy. Wypracowano model tej ...
Tematy: obsługa klienta, poziom satysfakcji klienta, kontakty z klientami, satysfakcja klienta -
Call center lubiane przez Polaków
13:43 09.09.2009
... Grygielski, dyrektor regionalny na rynek Europy Środkowej i Wschodniej, Interactive Intelligence. Problemy w funkcjonowaniu call center Zdecydowanie największą wadą telefonicznych biur obsługi klienta jest długi czas oczekiwania na połączenie. Zwraca na to uwagę 40 % respondentów w pytaniu otwartym i 63 % respondentów w pytaniu zamkniętym. Jest to ...
Tematy: call centers, call center, infolinia, obsługa klienta