-
Opinie klientów lepsze niż reklama
10:13 12.06.2014
... stanie się najszybciej rozwijającym się segmentem marketingu ― prognozuje Paweł Kucharzak, prezes zarządu Opineo.pl. ― Jesteśmy obecnie świadkami sytuacji, kiedy o względy klienta walczy nawet kilkanaście takich samych produktów i usług. Jednocześnie rywalizowanie za pomocą tradycyjnej reklamy staje się coraz mniej skuteczne. Współczesny konsument ...
Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, decyzje konsumenckie -
Jakość obsługi to nie wszystko
12:45 04.04.2014
... osób odpowiedzialnych za kontakt z klientem. Takie działania trudno jest wpisać w obowiązujące procedury. Są to gesty spoza procedur świadczące o tym, że klienta traktujemy jak wartościowego partnera i relacja z nim jest bardzo ważna” – mówi Piotr Juszczyk z ARC Rynek i Opinia. „Jak na razie tylko 13 ...
Tematy: obsługa klienta, relacje z klientem, jakość obsługi klienta, komunikacja z klientem -
Douglas - większa sieć sprzedaży
23:04 28.03.2014
W najbliższą sobotę sieć Douglas powiększy się o kolejny salon. W Galerii Siedlce zostanie otwarty 110. sklep sieci w Polsce. Perfumeria chce rosnąć w tempie 6-10 nowych sklepów rocznie. Perfumerie Douglas działają w Polsce od 13 lat. Sieć jest największą tego typu w Polsce i wciąż intensywnie się rozwija, nie tylko tworząc nowe sklepy, ale także ...
Tematy: Douglas, sieci handlowe, branża kosmetyczna, sklepy -
Opinie w Internecie: wygrywają hejterzy czy pochlebcy?
12:13 28.03.2014
... obsługi, i że to właśnie klient stoi za rosnącymi słupkami sprzedaży. Dziś w branży e-commerce panuje swoisty kult rywalizacji na jakość obsługi klienta. Kto tego nie rozumie, po prostu wypada z ryku. Dlatego e-sklepy na różne sposoby zabiegają o każdą pozytywną opinię i inwestują w tzw. „zakup ...
Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, internauci, e-commerce -
Jakość obsługi klienta w sieciach handlowych II 2014
10:09 13.03.2014
... Rossi - to sieci, w których obsługa klienta stoi na najwyższym poziomie – wynika z czwartej edycji badania zrealizowanego przez firmę Daymaker. Bardzo ... mają oczywiście negatywny wpływ na jakość obsługi klienta w punkcie sprzedaży. Jednocześnie pokazują, jak istotne dla utrzymania wysokiej jakości obsługi klienta jest stałe inwestowanie w tego typu ...
Tematy: obsługa klienta, relacje z klientem, jakość obsługi klienta, komunikacja z klientem -
Polski sektor bankowy: doświadczenia zakupowe klientów
10:30 21.02.2014
... Shopping EXperience – działania zorientowane na realne potrzeby klienta. Doświadczenie klienta rodzi się z emocji, a ich ... klienta. Przeprowadzone przez nas badanie jest częścią tej kampanii. Dodatkowy komentarz Agnieszki Chrostowskiej, Menadżera Doświadczenia Klienta w Branch Brothers Czy polscy przedsiębiorcy stawiają wartość doświadczenia klienta ...
Tematy: sektor bankowy, banki, obsługa klienta, Shopping EXperience -
Opinie klientów ważne dla firm
00:20 18.02.2014
... niechętnie otwarcie wyrażają swoje niezadowolenie. Prawie połowa ankietowanych klientów nigdy nie zgłosiła reklamacji, a tylko 25% uważa, że poinformowanie o problemach z obsługą klienta w mediach społecznościowych pomaga w ich rozwiązaniu. Mimo to połowa konsumentów (50%) wierzy w siłę tego typu serwisów, które pomagają mobilizować firmy do ...
Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, contact center, reklamacje -
Placówki bankowe w odwrocie
12:21 12.02.2014
Liczba placówek bankowych w Unii Europejskiej systematycznie spada od 2009 r. Tylko w 2012 roku zlikwidowano około 5,5 tys. oddziałów. Analitycy Deutsche Bank Research przyjrzeli się przyczynom pogłębiania się tego trendu na europejskich rynkach. W ciągu ostatnich 10 lat średnia liczba oddziałów bankowych w przeliczeniu na osobę spadła znacząco w ...
Tematy: placówki bankowe, banki, bankowość mobilna, obsługa klienta -
Formy obsługi klienta w e-commerce
10:06 10.02.2014
... tylko Włosi wolą dzwonić W poszczególnych krajach można zauważyć tendencje podobne do ogólnoeuropejskiej średniej. Nawet jeśli poszczególne dane czasem się różnią, obsługa klienta za pośrednictwem wiadomości e-mail lub formularza kontaktowego oraz infolinii są najczęściej spotykanymi kanałami komunikacji sklepów z ich klientami. Z szeregu wyłamują ...
Tematy: e-commerce, sklepy internetowe, obsługa klienta, formy obsługi klienta -
Obsługa klienta a nowe sposoby komunikacji
13:21 08.11.2012
... nadal nie są traktowane jako pełnoprawny element obsługi klienta. Raport Genesys zatytułowany „Zbliżając się do klienta” („Getting Closer to the Customer”) to efekt ... Badanie wykazało, że w praktyce to właśnie dział marketingu (a nie np. dział obsługi klienta) w największym stopniu stara się nawiązywać i prowadzić dialog z klientem za pośrednictwem ...
Tematy: obsługa klienta, relacje z klientem, jakość obsługi klienta, komunikacja z klientem