eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › kampania reklamowa
  • DOOH - reklama, która zaskakuje i pobudza wyobraźnię

    DOOH - reklama, która zaskakuje i pobudza wyobraźnię

    00:36 16.03.2019

    ... bieżących wydarzeń, ważnych z punktu widzenia szerszej społeczności. Poznawaj ciekawe miejsca Świetnym przykładem realizacji, która odpowiada na wymagania współczesnego odbiorcy była kampania Google przeprowadzona w Nowym Jorku. Reklama wyświetlana na cyfrowych ekranach OOH miała na celu przedstawienie nowych możliwości, jakie oferują Mapy Google ... WIĘCEJ

    Tematy: nowe technologie, postęp technologiczny, kampania reklamowa, skuteczna reklama
  • Skuteczna reklama firmy w internecie. Jakie formy reklamy wybrać?

    Skuteczna reklama firmy w internecie. Jakie formy reklamy wybrać?

    13:48 28.02.2019

    ... w internecie. Omówimy: Reklama display – banery reklamowe Content marketing – artykuł sponsorowany, artykuł natywny, komunikat PR Reklama bezpośrednia – mailing reklamowy i newsletter Kampania reklamowa – od czego zacząć? Planując działania marketingowe naszej firmy, warto w pierwszej kolejności zastanowić się, jaki jest cel naszych działań i co ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama online, reklama w internecie, skuteczna reklama
  • DOOH, czyli nowe technologie w kampaniach światowych marek

    DOOH, czyli nowe technologie w kampaniach światowych marek

    12:35 30.01.2019

    ... dookoła świata. Spotify z globalnym zasięgiem Innym świetnym przykładem wykorzystania technologii w celu osiągnięcia światowych zasięgów jest zrealizowana pod koniec 2018 roku kampania Spotify. Osoby korzystające na co dzień z muzycznego serwisu miały możliwość sprawdzenia, jakich utworów najchętniej słuchały w danym roku. Do realizacji kampanii ... WIĘCEJ

    Tematy: nowe technologie, postęp technologiczny, kampania reklamowa, skuteczna reklama
  • 3 najważniejsze kroki w aktywacji kampanii omnichannel

    3 najważniejsze kroki w aktywacji kampanii omnichannel

    00:20 14.10.2017

    O rewolucji cyfrowej zaczęto mówić już w latach dziewięćdziesiątych minionego wieku. Od tego czasu zastosowanie kampanii omnichannel zdołało już dalece wykroczyć poza swoje pierwotne, detaliczne korzenie i objąć także działania marketingowe. O ile jednak samo korzystanie z wielu kanałów nie wydaje się niczym bardzo skomplikowanym, o tyle już o ... WIĘCEJ

    Tematy: omnichannel, marketing, kampania reklamowa, jak podwyższyć sprzedaż
  • 3 sposoby na skuteczne kampanie reklamowe przed 1 września

    3 sposoby na skuteczne kampanie reklamowe przed 1 września

    10:14 21.08.2017

    Sierpień to jeden z bardzo istotnych miesięcy w branży e-commerce. Po wakacyjnym sezonie ogórkowym branża zaczyna przezywać spore ożywienie związane z początkiem roku szkolnego. Dane RTB House wskazują, że właśnie w tym okresie mamy do czynienia ze znacznym wzrostem zainteresowania ofertą sklepów internetowych. Jest to zatem dogodny moment, aby ... WIĘCEJ

    Tematy: kampania reklamowa, jak podwyższyć sprzedaż, skuteczna reklama, marketing
  • 5 błędów w AdWords, których lepiej nie popełniać

    5 błędów w AdWords, których lepiej nie popełniać

    13:25 31.05.2017

    ... niezaprzeczalne. Należy sobie jednak zdawać sobie sprawę, że żadna kampania nie przyniesie oczekiwanych rezultatów, jeśli nie będzie przemyślana. Które z błędów mogą wygenerować ... na precyzyjnie wybrane podstrony swojego serwisu. 5. Wybór hostingu Żadna kampania reklamowa nie może być pozostawiona „samej sobie”. W przypadku AdWords to systematyczna ... WIĘCEJ

    Tematy: Google AdWords, kampania AdWords, kampania reklamowa, skuteczna reklama
  • Skuteczna reklama online czyli jaka?

    Skuteczna reklama online czyli jaka?

    11:21 03.06.2016

    ... serwis wygląda, gdy użytkownik odwiedza go korzystając z komputera, czy laptopa, a inaczej gdy dociera na niego za pośrednictwem kanału mobilnego. Siatka reklamowa w przypadku strony mobilnej jest prosta i pionowa – wystarczy rozmieścić reklamy w odpowiednich miejscach i odstępach. Według opinii ekspertów z OptAd360, z tego też względu na ... WIĘCEJ

    Tematy: skuteczna reklama, kampania reklamowa, reklama online, monetyzacja
  • Content marketing: poznaj najnowsze trendy

    Content marketing: poznaj najnowsze trendy

    09:54 07.04.2016

    W porównaniu z kampaniami reklamowymi, content marketing generuje o 62 proc. mniejsze koszty, a jednocześnie zapewnia 3 razy więcej leadów sprzedażowych. Według 83 proc. marketerów, dobre jakościowo treści mogą pomóc w sprzedaży. Z kolei 81 proc. z nich twierdzi, że pozwolą one zatrzymać klienta oraz służą zwiększeniu jego zaangażowania. Które ... WIĘCEJ

    Tematy: content marketing, copywriting, e-marketing, marketing internetowy
  • Nie jestem VAT-owcem. Jak rozliczyć fakturę z Facebook'a?

    Nie jestem VAT-owcem. Jak rozliczyć fakturę z Facebook'a?

    18:16 10.09.2014 PORADA

    Witam, dostałem faktury z Facebook'a za kampanię reklamowe wystawioną na mój NIP poprzedzony PL. Nie jestem VAT-owcem, nie kupuję ani nie sprzedaję wewnątrz wspólnoty na kwoty powyżej 50000 zł rocznie. W zasadzie kupiłem reklamę za parę stówek. Rozumiem, że w tej sytuacji nie ... WIĘCEJ

    Tematy: rozliczenie faktury, Facebook, NIP, kampania reklamowa
  • Kampanie reklamowe: shock advertising

    Kampanie reklamowe: shock advertising

    05:55 20.11.2009

    ... cych kampaniach reklamowych stało się standardem, niezależnie od tego, czy jest to kampania komercyjna czy społeczna. Największą zaletą przemawiającą za reklamą w sieci ... ce, że „AIDS to masowe morderstwo”. Do internetu film trafił jeszcze przed telewizyjną kampanią i od razu został skrytykowany przez niektóre organi- zacje charytatywne, ... WIĘCEJ

    Tematy: kampania reklamowa, shock advertising, reklama internetowa, reklama
  • Kampania wizerunkowa WP

    Kampania wizerunkowa WP

    13:48 05.09.2006

    ... rynek"), dopasowane są również do wystroju sklepów, w których są prezentowane (odrębne layouty naklejek dla każdej sieci odzieżowej czy salonów prasowych). Kampania WP realizowana jest także w szkołach. Za kreację odpowiedzialna jest agencja reklamowa Rafineria, zakup i planowanie mediów powierzono zespołowi komunikacji Wirtualnej Polski. WIĘCEJ

    Tematy: Wirtualna Polska, wp, wp.pl, portal internetowy

 

1 2

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: