eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › analiza mediów
  • Najbogatsi Polacy w mediach VII 2012

    Najbogatsi Polacy w mediach VII 2012

    ... podobnie jak Rodziną Karkosików (blisko 95 proc.). Właściciel Telewizji Polsat w podobnym stopniu był obecny w obu typach mediów. Z podsumowania agencji informacyjnej PRESS-SERVICE Monitoring Mediów wynika, że medialność najbogatszych spadła w porównaniu z rokiem poprzednim. W lipcu 2011 na temat pierwszej dziesiątki najzamożniejszych opublikowano ... WIĘCEJ

    Tematy: media, telewizja, prasa, Internet
  • Najbogatsi Polacy w mediach VII 2011

    Najbogatsi Polacy w mediach VII 2011

    ... od posunięć wszechobecnych polityków? Jak czytamy w raporcie, zdecydowanym liderem mediów w lipcu był Zygmunt Solorz-Żak. Na temat właściciela Polsatu pojawiły ... Całości przekazu. Artykuły pojawiały się głownie w kontekście Zygmunta Solorza-Żaka i Jana Kulczyka. Analiza wykazała, że w lipcu najmniej liczną grupę informacji stanowiły notki. W lipcu, ... WIĘCEJ

    Tematy: media, telewizja, prasa, Internet
  • Media a polska prezydencja w UE

    Media a polska prezydencja w UE

    ... prezydencji aż 821 razy - podała agencja informacyjna "PRESS-SERVICE Monitoring Mediów". Zdecydowanie największy udział miały w tym wyniku portale internetowe. Opinię ... . Na potrzeby raportu „Polska Prezydencja w UE” analitycy „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” przebadali materiały pochodzące z monitoringu ponad 1100 tytułów prasy ogólnopolskiej ... WIĘCEJ

    Tematy: media, telewizja, Internet, monitoring mediów
  • Telewizyjne serwisy informacyjne VI 2011

    Telewizyjne serwisy informacyjne VI 2011

    ... nieuka”. Informacje o badaniu Analiza głównych wydań dzienników informacyjnych przeprowadzona została na podstawie monitoringu „Faktów”, „Panoramy”, „Wiadomości” i „Wydarzeń”. Pod uwagę wzięto wszystkie materiały wyemitowane od 1 do 30 czerwca 2011 roku. Badanie „Cztery Stacje” prowadzone jest przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” cyklicznie od ... WIĘCEJ

    Tematy: media, analiza mediów, telewizja, serwisy informacyjne
  • Analiza mediów - źródło informacji biznesowych

    Analiza mediów - źródło informacji biznesowych

    ... ogólny adres biura. Analiza mediów dostarcza także informacji o planowanych kampaniach reklamowych i wprowadzanych na rynek produktach. Pozwala to działowi sprzedaży dostosować ofertę w ten sposób aby rozwiązała potencjalną potrzebę klienta. Dzięki zrozumieniu potrzeby, oferta firmy Y staje się bardziej konkurencyjna. Z mediów firma Y dowiaduje się ... WIĘCEJ

    Tematy: monitoring mediów, monitoring informacji, analiza mediów, zarządzanie informacją


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

REKLAMA

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.