eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › badania marketingowe
  • Kim jest polski respondent badania CAWI?

    Kim jest polski respondent badania CAWI?

    08:36 13.06.2022

    ... ten trend wpłynie na prowadzenie badań konsumenckich i jak przygotować się do nadchodzących zmian? PIERWSZE NA RYNKU BADANIE RESPONDENTÓW W POLSCE Celem badania „Kim jest polski respondent?” było zrozumienie perspektywy respondenta jako kluczowego uczestnika procesu badawczego i pozyskanie wiedzy do wypracowania standardów relacji i współpracy ... WIĘCEJ

    Tematy: badania, badania marketingowe, CAWI, zachowania konsumentów
  • Tajemniczy jak tajemniczy klient? Raczej nie

    Tajemniczy jak tajemniczy klient? Raczej nie

    14:45 20.10.2014

    ... rzeczywistym, czy fikcyjnym. Doświadczona agencja nie dopuści do sytuacji przeładowania scenariusza i kwestionariusza, tylko od razu część obszarów badania skieruje do badania komplementarnego w stosunku do badania Mystery Shopping, jakim jest jawny audyt merchendisingowy. Nic bowiem nie stoi na przeszkodzie, aby takie obszary jak na ... WIĘCEJ

    Tematy: tajemniczy klient, mystery shopping, badania marketingowe, badania rynku
  • Polscy marketingowcy chwalą badania, ale z nich nie korzystają

    Polscy marketingowcy chwalą badania, ale z nich nie korzystają

    11:51 27.11.2013

    89% marketingowców zatrudnionych w polskich przedsiębiorstwach uważa, że badania marketingowe pogłębiają wiedzę o potencjalnych i rzeczywistych klientach firmy, jednak tylko 12% firm kiedykolwiek zleciło taką usługę - wynika z badania przeprowadzonego przez agencję brandingową MorrisMarlowe. Założeniem projektu „Badanie o badaniach 2013” była ... WIĘCEJ

    Tematy: badania marketingowe, badania firm
  • Zwrotność w badaniach marketingowych

    Zwrotność w badaniach marketingowych

    13:39 15.04.2011

    ... czy wreszcie wpływ samej osoby przeprowadzającej badanie. Aby unikać problemów związanych z niskim współczynnikiem zwrotności, który jest sygnałem alarmowym dla całego badania marketingowego i jego wyników, warto poznać różne sposoby kontroli zwrotności oraz techniki pozwalające zachęcić do udziału w badaniu. Poziom zwrotności można mierzyć ... WIĘCEJ

    Tematy: badania marketingowe, przeprowadzanie badań marketingowych, badania ankietowe, kwestionariusz ankiety
  • Badania marketingowe: kwestionariusz ankiety i wywiadu

    Badania marketingowe: kwestionariusz ankiety i wywiadu

    00:20 06.02.2011

    ... badania (np. w przypadku zapytania przez reprezentanta jakiejś firmy „Jakie ma Pan/Pani odczucia związane z naszym produktem?”, wielu respondentów może mieć problem z przyznaniem wprost, iż są one negatywne). O tego typu mechanizmach nie można zapominać przy interpretowaniu uzyskanych wyników. Jeśli przyjdzie nam prowadzić badanie marketingowe ... WIĘCEJ

    Tematy: badania marketingowe, badania ankietowe, kwestionariusz wywiadu, kwestionariusz ankiety
  • Badanie satysfakcji klienta

    Badanie satysfakcji klienta

    10:33 28.06.2010

    ... klientów. Tak więc dobrze przeprowadzone badanie oraz prawidłowo wyciągnięte wnioski mogą przynieść znaczny pożytek dla przedsiębiorstwa. Zmiany i udoskonalenia, poparte wynikiem badania, mogą znacząco wpłynąć na konkurencyjność firmy na rynku. Klienci wiedząc, że przedsiębiorstwo monitoruje ich zadowolenie oraz dąży do pogłębiania ich ... WIĘCEJ

    Tematy: badania marketingowe, mystery shopping, budowanie zaufania klientów, badanie satysfakcji klienta
  • Marketing a różnice płci

    Marketing a różnice płci

    13:02 12.05.2010

    ... . Nawet w bardzo tradycyjnych rodzinach często to mężczyźni piorą i prasują (niechętnie, ale jednak), a jeszcze częściej robią zakupy. Jak się ich bada? Badania etnograficzne, które zakładają przede wszystkim konieczność dopasowania się do naturalnego kontekstu, zakładają także, że przy konstrukcji projektu badawczego trzeba również ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, różnice płci, badania marketingowe, działania marketingowe
  • Analiza mediów - źródło informacji biznesowych

    Analiza mediów - źródło informacji biznesowych

    13:46 07.04.2010

    ... . Informacje biznesowe można zdobywać na wiele sposobów - np. zamówić raport w firmie consultingowej, kupić analizy rynkowe, przeprowadzić wizję lokalną, wykonać badania marketingowe. Te metody są jednak dość kosztowne. Natomiast wiele informacji, które mają kluczowe znaczenie biznesowe jest dostępna publicznie w ogólnodostępnych mediach takich ... WIĘCEJ

    Tematy: monitoring mediów, monitoring informacji, analiza mediów, zarządzanie informacją
  • Siła reklamy a wybór marki

    Siła reklamy a wybór marki

    02:55 27.10.2009

    ... często nieukończone!), co mówią na ich temat i co zrobią później przy półce. Jak dotychczas nie udało się wypracować potwierdzonego modelu badania oraz sensownej analizy wielości przykładowych zależności i istniejących pomiędzy nimi powiązań. Na podstawie własnego doświadczenia i osobistych obserwacji, każdy samodzielnie może stwierdzić ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, marketing i reklama, badania marketingowe, badania marki
  • Badania marketingowe a wybór marki

    Badania marketingowe a wybór marki

    10:22 16.10.2009

    Badania marketingowe, podobnie jak te w medycynie, powinny być stosowane umiejętnie i prowadzić do diagnozy oraz rekomendacji. Niewłaściwy dobór badania może przecież doprowadzić do konstatacji kompletnie błędnej. Badania marketingowe mają swoich zwolenników i przeciwników. Ci ostatni to najczęściej marketerzy, którzy "sparzyli się" podczas badań ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marketingowa, marketing, badania marketingowe, działania marketingowe

 

1 2

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: