-
Reklama internetowa odporna na kryzys
13:29 31.10.2008
... tego skutki bardziej niż się teraz wydaje." Jeszcze bardziej pesymistyczną wersję przedstawia inny bankowiec, Bill Morrisom z ThinkPanmure, który twierdzi, że reklama online utonie jak kamień z jedynie 3 procentowym wzrostem nakładów w 2009 r. Morrisom powiedział: "Twierdzimy, że rozważniej byłoby, gdyby inwestorzy oczekiwali znacznie niższego ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Reklamy internetowe pop-up na oku UOKiK
14:14 26.09.2008
... do innej strony? Tracisz czas i pieniądze na instalację programów mających cię przed nią uchronić? Internetowa reklama bywa uciążliwa - UOKiK i Ministerstwo Infrastruktury sprawdziły blisko 200 stron w sieci. Reklama internetowa jest jednym z narzędzi służących przesyłaniu informacji marketingowych i pozyskiwaniu klientów – wzrost wydatków na ten ...
Tematy: reklamy internetowe, reklama w internecie, reklama internetowa, reklama pop-up -
NetSprint: reklama kontekstowa na Litwie
14:01 08.09.2008
... CTR (stosunek liczby kliknięć do ogólnej liczby wyświetleń). Iloczyn wszystkich tych parametrów decyduje, na jakim serwisie i w jakiej kolejności pojawi się reklama. Dzięki temu reklamodawcy mogą precyzyjnie kierować przekaz do odpowiednich grup docelowych. Jednocześnie funkcjonalności systemu zapewniają pełną kontrolę nad wydatkami oraz ...
Tematy: reklama kontekstowa, reklama internetowa, netsprint, NetSprint Adserver -
UOKiK: MIH Internet przejmie Tradus
01:07 20.02.2008
Prezes UOKiK Marek Niechciał wydał zgodę na przejęcie przez MIH Internet kontroli nad spółką Tradus. Oba przedsiębiorstwa działają w branży reklamy internetowej. Postępowanie zostało wszczęte w grudniu 2007 roku na wniosek MIH Internet – nowo utworzonej spółki należącej do Grupy Naspers, która w 2007 roku nabyła akcje Gadu-Gadu. Tradus zajmuje się ...
Tematy: reklama internetowa, MIH Internet, Tradus, rynek reklamy internetowej -
Reklama pop-up bez krzyżyka najskuteczniejsza
00:44 29.10.2007
... i agencja interaktywna Insignia wraz z Instytutem Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego przeprowadziły na grupie 94 osób w wieku licealnym badania psychologiczne "Reklama w internecie - ocena reklamy i produktu w kontekście mechanizmu reaktancji". Wyniki w wielu punktach okazały się zaskakujące. W badaniu przeanalizowano zależności pomiędzy ...
Tematy: reklama pop-up, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online -
Reklama internetowa mniej wiarygodna niż tradycyjna
01:34 13.10.2007
Globalne badanie Nielsena wykazało, że reklamy tradycyjne są uważane za najbardziej wiarygodne i pozostawiają daleko w tyle reklamy internetowe. 63 proc. badanych ufa reklamom pojawiającym się w prasie, a 56 proc. - spotom telewizyjnym. Najbardziej wiarygodnym formatem reklamy online okazały się reklamy w wyszukiwarkach. Ufa im 34 proc. ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama w prasie, reklama tradycyjna -
Product placement w Internecie
11:43 09.10.2007
W Internecie można spotkać serwisy, które zarabiają na product placement pisząc o... product placement. Portale takie jak SeenON! czy StarStyle informują o ubraniach, akcesoriach, meblach i gadżetach, które "wystąpiły" w filmach i serialach telewizyjnych. Strony są sponsorowane m.in. przez marki, których produktów użyto w filmach. Według firmy PQ ...
Tematy: product placement, reklama w internecie, marki, reklama internetowa -
Rynek reklamy: spada udział telewizji
01:31 07.10.2007
Udział telewizji w globalnym rynku reklamowym osiągnie w przyszłym roku 38,2 proc. - wynika z najnowszej prognozy sieci domów mediowych ZenithOptimedia. Wartość reklamy telewizyjnej wyniesie 182,4 miliarda dolarów. Telewizja traci udziały w rynku reklamowym zarówno w Ameryce Północnej jak i Europie Zachodniej. Spadek znaczenia telewizji na tych ...
Tematy: reklama telewizyjna, reklama, rynek reklamy, rynek reklamowy -
Reklama behawioralna skuteczniejsza niż kontekstowa
11:56 20.09.2007
Z badań JupiterResearch wynika, że internauci są bardziej podatni na targetowanie behawioralne niż kontekstowe. Badanie ujawnia, że w niektórych kategoriach targetowanie behawioralne daje lepsze rezultaty nawet o 22 proc. Okazuje się również, że odbiorcy reklam behawioralnych są bardziej wartościową grupą konsumentów niż odbiorcy reklam ...
Tematy: reklama kontekstowa, reklama internetowa, reklama behawioralna, reklama w internecie -
Reklama rich media skuteczna w rozrywce
00:49 19.09.2007
... udaje się z powodzeniem wypromować grę wideo czy premierę DVD, wypełnić do ostatniego miejsca salę kinową czy podnieść oglądalność programu telewizyjnego. Reklama rich media staje się dla coraz większej liczby reklamodawców związanych z rozrywką synonimem sukcesu w kampanii prowadzonej online. PointRoll zwraca uwagę, że ...
Tematy: rich media, reklama internetowa, formy reklamy, reklama online
Podobne tematy:
- koszty podatkowe
- podatek od firmy
- przychody podatkowe
- podatek dochodowy
- działalność gospodarcza
- cyberprzestępcy
- zagrożenia internetowe
- ulgi podatkowe
- e-commerce
- monitoring mediów
- deweloperzy
- media
- podatek CIT
- źródła przychodów podatkowych
- rok 2016
- biura podróży
- social media
- media społecznościowe
- spam
- ataki internetowe