-
Za pracę w soboty i niedziele należy się dzień wolny czy zapłata?
10:38 01.02.2013 PORADA
Witam, jestem zatrudniony na umowę o pracę w dziale organizacyjno-kontrolnym w sieci handlowej. Nasz dział miedzy innymi przeprowadza inwentaryzacje, które organizowane są w soboty i niedziele. Czy za pracę w soboty i niedziele pracodawca ma prawo oddać mi dzień wolny, czy powinien ...
Tematy: czas pracy, harmonogram czasu pracy, system czasu pracy, dni wolne od pracy -
Inwentaryzacja środków wpisanych w koszty
19:12 04.01.2013 PORADA
Prowadzę DG - usługi doradcze, w kpir wpisuję zakupy np. papieru ksero, płyty cd, okładki, ubezpieczenie oc. Wystawiam faktury vat. Czy na koniec roku powinienem przeprowadzić inwentaryzację, jeżeli zostało mi kilka płyt cd i kilkanaście okładek, czy może podsumować i zakończyć rok ...
Tematy: inwentaryzacja, remanent, PKPiR, zapisy w PKPiR -
Splata niedoboru inwentaryzacyjnego
01:21 17.08.2012 PORADA
zostałam zwolniona z pracy, i w tym dniu przeprowadzono inwentaryzację, jak się spodziewałam wystąpił duży niedobór. W tej chwili zakład pracy przysłał mi zawiadomienie o terminie siedmiu dni na zapłacenie, kwota jest spora 1224 zł, pracuje tymczasowo i nie mam pomysłu jak wybrnąć z ...
Tematy: różnice inwentaryzacyjne, inwentaryzacja, odpowiedzialność materialna pracownika, wezwanie do zapłaty -
Spłata inwentaryzacyjna
16:39 07.08.2012 PORADA
Czy możliwe jest ponoszenie odpowiedzialności materialnej w wyniku inwentaryzacji, jeśli przyjmując się do pracy nie była przy mnie przeprowadzona inwentaryzacja, a dostałam do podpisania papiery o wspólnej odpowiedzialności? Poza tym w trakcie pracy były zmiany pracowników bez ...
Tematy: inwentaryzacja, różnice inwentaryzacyjne, odpowiedzialność materialna pracownika, niedobór
Podobne tematy:
- koszty podatkowe
- koszty uzyskania przychodu
- koszty uzyskania przychodów
- podatek dochodowy
- działalność gospodarcza
- rozliczenia podatkowe
- podatki
- środki trwałe
- prowadzenie działalności gospodarczej
- obowiązki podatnika
- rozliczenie roczne
- rok 2023
- PKPiR
- dowody księgowe
- wydatki a koszty
- podstawa opodatkowania
- księgi rachunkowe
- outsourcing
- sprawozdanie finansowe
- ustawa o rachunkowości