Stereo.pl S.A. kupiło serwis Bileteria.pl
2008-07-08 11:26
Przeczytaj także: Stereo.pl S.A. przejęła Pstryk.pl
„Specyfika rynku handlu internetowego wymaga od nas stałego konkurowania z innymi dynamicznie rozwijającymi się podmiotami. Dlatego zdecydowaliśmy się na kolejną inwestycję. [...]” - powiedział Piotr Muranty, prezes Stereo.pl S.A. „Bileteria.pl to nie tylko sprzedaż biletów, ale pełne wsparcie dla organizatorów imprez w zakresie biletowania, obsługi kas i kontroli wejść. Pierwszym sprawdzianem współpracy w ramach grupy był koncert Céline Dion, gdzie serwisy Stereo.pl i Bileteria.pl wspólnie sprzedawały bilety [...].”Bileteria.pl pozostanie samodzielną marką działającą w strukturach spółki Stereo.pl S.A. Serwis, oprócz biletów do teatrów, filharmonii i opery, zamierza dystrybuować również bilety do kina. Obecnie Bileteria rozszerza ofertę o bilety na koncerty, festiwale i wydarzenia sportowe.
Nowy właściciel, chcąc zachować dotychczasowy model działalności, powierza zarządzanie serwisem twórcy Bileterii Marcinowi Adamiakowi na stanowisku Dyrektora Zarządzającego Business Unit Bileteria.pl. Na swoich stanowiskach pozostaną też wszyscy obecni pracownicy, którzy przyczynili się do dobrej reputacji marki Bileteria.pl.
oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Fuzje i przejęcia: co stoi za osłabioną koniunkturą?
-
Fuzje i przejęcia w Polsce w I kw. 2024
-
Zakupy online (ale nie spożywcze) wybiera już 88 proc. Polaków
-
33 przejęcia z udziałem funduszy private equity w 2023 roku
-
Akt o usługach cyfrowych. Jak wpłynie na e-commerce?
-
Kiepskie wyniki fuzji i przejęć w sektorze nowych technologii. Dlaczego?
-
Dyrektywa Omnibus wciąż sporym problemem dla e-commerce
-
Jak AI zmieni e-commerce? Trendy 2024
-
Wartość fuzji i przejęć w Polsce spadła o połowę. Co się stało?