Rekrutacja przez internet
2006-12-29 00:04
Przeczytaj także: Rekrutacja przez Internet 2007
Prognozy przewidują, że do 2011 roku wydatki na ogłoszenia o pracę w internecie osiągną poziom 10 mln dolarów. Stanowić to będzie 13 proc. ogółu wydatków na ogłoszenia o pracę. Udział prasy przewidywany jest na 6,5 proc.Obecnie niszowe serwisy poświęcone tematyce pracy oraz regionalne serwisy zawierające ogłoszenia o pracę, przyciągają dwie trzecie wszystkich ofert pracy. Raport sugeruje również, iż umowy, jakie gazety i czasopisma zawierają z serwisami takimi jak Monster.com czy CareerBuilder.com, mogą im zaszkodzić.
Ostatecznie się okaże, że gazety, które odwołują się do serwisów typu Monster czy HotJobs, skończą dokładnie w taki sposób, w jaki nie chciały: porzucając miliardowe inwestycje w swój produkt i budowanie marki, na które przeznaczyły lata swojej działalności - sugeruje raport.
oprac. : Mediarun.pl
Przeczytaj także
-
60 proc. firm planuje podwyżki wynagrodzeń
-
Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?
-
Rekrutacja pracownika z pokolenia Z - na co zwrócić uwagę?
-
10 sposobów na rekrutację pracowników lokalnych
-
Jaki rynek pracy przyniesie nowy rok?
-
Rekrutacja pracowników: jakie trendy niesie 2020 rok?
-
Rekrutacja online: jak znaleźć właściwych kandydatów
-
5 najważniejszych trendów w rekrutacji w 2016 roku
-
Executive Search