eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › zmiana wymiaru zatrudnienia
  • Zmiana etatu a informacja o warunkach zatrudnienia

    Zmiana etatu a informacja o warunkach zatrudnienia

    01:10 21.09.2009

    ... , o którym mowa we wstępie, zmiana wysokości etatu pociągnęła za sobą zmianę norm czasu pracy oraz wymiaru urlopu wypoczynkowego. W takiej sytuacji pracodawca - stosownie do § 32 omawianego przepisu - zobowiązany jest przekazać zatrudnionemu nową informację o warunkach zatrudnienia. O zmianie warunków zatrudnienia pracownik powinien dowiedzieć się ... WIĘCEJ

    Tematy: zmiana warunków pracy, warunki umowy o pracę, zmiana wymiaru zatrudnienia, obowiązki pracodawcy
  • Obliczanie urlopu a zmiana wymiaru zatrudnienia

    Obliczanie urlopu a zmiana wymiaru zatrudnienia

    13:46 03.03.2009

    ... najlepsze – to udzielenie pracownikowi całego należnego mu urlopu jeszcze przed zmianą wymiaru etatu, choć oczywiście nie można zmusić pracownika do skorzystania z urlopu w takiej sytuacji. Drugie możliwe rozwiązanie to przejściowa zmiana wymiaru zatrudnienia na okres wykorzystywania urlopu (dokonana w drodze porozumienia zmieniającego). Czyli na ... WIĘCEJ

    Tematy: zmiana wymiaru zatrudnienia, obliczanie urlopu, wymiar urlopu wypoczynkowego, urlop


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: