eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyzachowania konsumentów

zachowania konsumentów - wiadomości i porady tematyczne

  • E-commerce: dlaczego klienci porzucają koszyk?

    E-commerce: dlaczego klienci porzucają koszyk?

    00:15 20.06.2015

    ... produkt, który spełni ich wszystkie oczekiwania. Finalizacja zamówienia nie zawsze jasna Sprawny i przejrzysty proces zamówienia może wpłynąć na budowanie zaufania konsumentów do sklepu internetowego. Decydując się na jego ułatwianie trzeba pamiętać o tym, by odpowiednio przeprowadzić klienta przez poszczególne etapy i wyraźnie informować ...

    Tematy: e-commerce, zakupy przez internet, zakupy online, zachowania konsumentów
  • Negatywne opinie klientów można przekuć w sukces

    Negatywne opinie klientów można przekuć w sukces

    10:06 22.05.2015

    O tym, że negatywne opinie klientów mogą być bronią masowego rażenia i doprowadzić do znacznego nadwątlenia reputacji internetowego sprzedawcy, nie trzeba przekonywać chyba nikogo. Rzecz jednak w tym, aby z negatywów nie tylko wyciągać wnioski, ale i robić z nich użytek. Dane przedstawione przez Opineo.pl wskazują, że zdaje sobie z tego sprawę już ...

    Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, obsługa klienta, decyzje konsumenckie
  • Jak Internet wpływa na decyzje zakupowe klientów?

    Jak Internet wpływa na decyzje zakupowe klientów?

    14:25 18.05.2015

    Zakupy dla konsumenta składają się nie z jednej, ale z trzech wymiennych walut. Są to: pieniądze, czas oraz nerwy. Internet dał producentom do ręki zupełnie nowy zestaw narzędzi do żonglowania tymi walutami. Zanim zajmiemy się tym, jak internet wpływa na decyzje zakupowe twoich klientów, musimy najpierw odpowiedzieć sobie na pytanie, jak proces ...

    Tematy: decyzje zakupowe, zachowania konsumentów, zakupy, preferencje zakupowe
  • Po co e-sklepom opinie konsumentów?

    Po co e-sklepom opinie konsumentów?

    00:23 05.04.2015

    ... sklepy przyznawały jednak, że negatywne opinie bywają niesprawiedliwe i mogą powodować spadek zaufania do sklepu. Podsumowanie Sklepy internetowe, które śledzą opinie konsumentów na swój temat, potrafią dostrzec pozytywy nie tylko w dobrych ocenach, ale też w negatywnych komentarzach. Zarówno jedne, jak i drugie pomagają im ...

    Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, decyzje konsumenckie
  • Wyprzedaże zimowe po polsku

    Wyprzedaże zimowe po polsku

    01:10 01.01.2015

    ... przede wszystkim w centrach handlowych (84%), a co druga osoba – także w internecie. 20% respondentów odwiedzi w tym celu również zagraniczne sklepy online. 3/4 konsumentów przyznaje, że fakt zimowych wyprzedaży zachęca ich do zapoznania się z ofertą sklepów dotychczas przez nich nieodwiedzanych lub odwiedzanych sporadycznie. Większość ...

    Tematy: wyprzedaże, wyprzedaże zimowe, zakupy na wyprzedażach, zachowania konsumentów
  • Negatywne opinie o sklepach - broń masowego rażenia

    Negatywne opinie o sklepach - broń masowego rażenia

    08:05 28.12.2014

    ... nam stawić czoła temu, że zostaliśmy niewłaściwie obsłużeni, oszukani czy też stratni. Tym bardziej trudno się dziwić, że niemal 88% konsumentów przepytanych przez serwis Opineo.pl nie pozostawia takiej sytuacji bez reakcji. W razie niezadowolenia ponad 50 procent z nich kontaktuje się ze ...

    Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, decyzje konsumenckie
  • Jesienne wyprzedaże mogą zrujnować nasz budżet

    Jesienne wyprzedaże mogą zrujnować nasz budżet

    13:16 18.11.2014

    Lada moment witryny sklepowe zaczną przyciągać uwagę obietnicami niskich cen i licznych „okazji”. Okres przedświąteczny również nie skłania do oszczędności. Co zrobić, aby nie stracić zdrowego rozsądku, i jak zamienić kartę płatniczą w lojalnego przyjaciela? Na te pytania odpowiadają eksperci Związku Firm Doradztwa Finansowego. Krok pierwszy: ...

    Tematy: wyprzedaże, karta kredytowa, płatność kartą, zachowania konsumentów
  • Marketing internetowy? Zaangażuj klientów

    Marketing internetowy? Zaangażuj klientów

    13:01 09.10.2014

    ... dla firm skuteczne narzędzie do budowania własnej wiarygodności i przewagi konkurencyjnej. Oceniane firmy wiedzą, że są na celowniku internautów i że opinie konsumentów mogą wynosić na szczyty lub zrzucać z piedestału. Sprytnie wykorzystują więc moment, kiedy są na szczycie. Do czego? Oczywiście do własnych ...

    Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, decyzje konsumenckie
  • Opinie klientów lepsze niż reklama

    Opinie klientów lepsze niż reklama

    10:13 12.06.2014

    ... te, które opinii nie czytają. Otóż ten właśnie sklep internetowy, Conrad Electronic, udostępnił na swojej stronie internetowej autentyczne komentarze i oceny konsumentów zgromadzone w serwisie Bazaarvoice, a następnie, od 7 lutego 2010 do 13 marca 2010 r., zbadał reakcje użytkowników. Ci, którzy przeczytali opinie, zmieniali się ...

    Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, decyzje konsumenckie
  • Jakie opony letnie wybierają konsumenci?

    Jakie opony letnie wybierają konsumenci?

    12:54 29.05.2014

    Kupując opony letnie, polscy konsumenci przede wszystkim zwracają uwagę na ich szerokość. Kolejne kryteria, które mają największe znaczenie, to profil oraz rozmiar. To niektóre z wniosków płynących z najnowszego raportu porównywarki cen Skąpiec.pl, w którym pod lupę wzięto preferencje kupujących w zakresie ogumienia. Wybór opon to zadanie ...

    Tematy: konsumenci, badania konsumentów, zachowania konsumentów, preferencje konsumentów

poprzednia  

1 ... 80 ... 120 ... 129 130 131 ... 137

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: