-
Centra handlowe popularnym miejscem zakupów
00:32 10.04.2010
Jak wynika z badania firmy Market Side, centra handlowe to dla Polaków najpopularniejsze miejsce robienia zakupów. Polacy odwiedzają centra najczęściej raz w miesiącu. Klienci wybierają się do centrów głównie po odzież i obuwie. Centra handlowe zdobywają coraz silniejszą pozycję w handlu detalicznym. Wiele sklepów w jednym miejscu, w dodatku pod ...
Tematy: centra handlowe, zakupy Polaków, zachowania konsumentów, zwyczaje zakupowe -
Centra handlowe nie są oblegane w niedziele
11:32 11.03.2010
... już oblegane w niedziele. Polacy wolą spędzać wolny czas inaczej niż na zakupach - wynika z raportu Pentora. Jak wynika z najnowszego raportu Pentora "Zachowania zakupowe Polaków" wciąż lubimy duże sklepy samoobsługowe. Jednak do robienia w nich zakupów w niedzielę przyznaje się tylko dwóch na każdych stu ...
Tematy: zakupy Polaków, zwyczaje zakupowe, zachowania konsumentów, Polacy -
Marketing kobiecy ma w Polsce przyszłość?
12:30 04.03.2010
... podejmowaniu decyzji o wyborze takich produktów w 65,4%. Wyniki drugiej części badania dotyczącej zachowań kobiet i mężczyzn jako konsumentów jednoznacznie wskazują (81,1%) na świadomość wpływu różnic płciowych na zachowania konsumenckie. Według 73,5% badanych, kobiety są dużo bardziej wymagającymi klientkami. Zastanawiający jest natomiast fakt, że ...
Tematy: marketing, marketing kobiecy, gender marketing, badania kobiet -
Zakup kosmetyków: Internet ważnym medium
11:28 23.02.2010
... w ostatnich trzech miesiącach, zaś aż 18% kupuje kosmetyki najczęściej właśnie w Internecie. Jak wskazują powyższe informacje, Internet, jako medium, pełni dla konsumentów bardzo ważną rolę nie tylko w procesie poszukiwania informacji, ale także podejmowania decyzji o zakupie. Jest postrzegany jako zdecydowanie bardziej wiarygodne źródło ...
Tematy: zakup kosmetyków, rynek kosmetyczny, Research Online Purchase Offline, zachowania konsumentów -
Planowanie podróży offline czy online?
13:56 19.01.2010
TNS OBOP zrealizował dla Google projekt badawczy mający na celu analizę efektu ROPO (Research Online, Purchase Offline) w segmencie usług turystycznych, czyli zbadanie zachowań konsumenckich w Internecie przed dokonaniem zakupu wycieczki w tradycyjnych kanałach sprzedaży. Według opublikowanych wyników badań, zrealizowanych przy współpracy z ...
Tematy: ROPO, strategie zakupowe, Research Online Purchase Offline, zachowania konsumentów -
Internet wspiera handel tradycyjny
13:56 13.01.2010
... skuteczną metodę konsekwentnego budowania wizerunku i podnoszenia wyników sprzedaży, także tych offline”. Na synergię wpływu informacji z i spoza sieci na decyzje zakupowe konsumentów wskazuje fakt, że 56% badanych poszukuje treści zarówno online, jak i w trybie offline, korzystając z opinii znajomych i sprzedawców. 26% poszukuje wiadomości na ...
Tematy: handel tradycyjny, handel detaliczny, Internet, sprzedaż tradycyjna -
Zwyczaje zakupowe Polaków
13:21 11.09.2009
... stosunkowo dużą wagę przykładają do promocji i programów lojalnościowych. Kupujący po sąsiedzku/„miłośnicy sklepów osiedlowych”. Tą trzecią pod względem wielkości grupę konsumentów (16%) stanowią ludzie, dla których najważniejszym – i w zasadzie jedynym – motywem wyboru sklepu jest jego bliskie sąsiedztwo lub dogodne położenie w pobliżu. Zwracają ...
Tematy: polscy konsumenci, badania konsumentów, zwyczaje zakupowe, zachowania konsumentów -
Polski konsument lojalny w kryzysie
11:58 11.09.2009
... Polaków. Z badania więc wynika, że lojalność staje się mocną stroną polskich konsumentów, nawet w obliczu spowolnienia gospodarczego. Dokładna charakterystyka grup przedstawia się następująco ... jak i konsumentów" – dodaje Marzena Białasek. Z badania BTL Monitor wynika, że na wagę złota jest więc lojalność, która w przypadku polskich konsumentów „ ...
Tematy: lojalność klientów, polscy konsumenci, badania konsumentów, zwyczaje zakupowe -
Zwyczaje zakupowe Polaków i Brytyjczyków
12:00 01.04.2009
... (49%), kolejki wywołują największą irytację podczas zakupów, podczas gdy wśród kobiet dotyczy to 43% badanych. Na odwrót jest wśród brytyjskich konsumentów, gdzie kobiety łatwiej tracą cierpliwość z powodu kolejek niż mężczyźni (49% wobec 41%). Co ciekawe, ponad połowa polskich mężczyzn (53%) na ...
Tematy: zakupy, zwyczaje zakupowe, zachowania konsumentów, zakupy Polaków -
Zwyczaje zakupowe: kobiety mniej lojalne
12:37 18.03.2008
... - przynajmniej w sferze zakupów. Mężczyźni częściej przywiązują się do marek i trudniej promocją zachęcić ich do zmian. Kobieca część konsumentów chętniej "poluje" na okazje. Niemal 50% konsumentów tylko wyjątkowa promocja jest w stanie oderwać od ulubionego produktu. Instytut ARC Rynek i Opinia zanalizował zakupowe strategie kobiet ...
Tematy: polscy konsumenci, badania konsumentów, zakupy, zwyczaje zakupowe