-
Najbardziej dochodowe programy TV 2012 r.
00:25 01.01.2013
Gotowanie na ekranie wciąż przyciąga - nie tylko widzów, ale także pieniądze reklamodawców. "Kuchenne rewolucje" Magdy Gessler okazały się najlepszą lokomotywą reklamową w polskiej telewizji w 2012 r. Dom mediowy PanMedia Western przeanalizował przychody reklamowe telewizji pod kątem najbardziej „dochodowych“ celebrytów w całym 2012 r. W rankingu ...
Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę -
Światłowody w nowych budynkach
01:51 07.11.2012
Wkrótce w każdym nowo projektowanym i budowanym budynku wielorodzinnym będzie telekomunikacyjna sieć światłowodowa oraz zbiorcza instalacja telewizji satelitarnej. Rozporządzenie które to umożliwi, czeka już na podpis ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej. Dwa tygodnie temu, 25 października 2012, upłynął termin na zgłaszanie uwag ...
Tematy: telekomunikacja, sieci cyfrowe, budownictwo, cyfryzacja -
Oglądanie telewizji nie odchodzi do lamusa
09:01 02.10.2012
... . 67 proc. konsumentów ogląda ściągnięte lub streamowane programy telewizyjne przy użyciu sprzętów mobilnych. Badanie Ericsson ConsumerLab pokazuje jednak, że tradycyjna telewizja nie odchodzi do lamusa. Z badania przeprowadzonego wśród 12 tysięcy respondentów w 12 krajach wynika, że przynajmniej jeden telewizor jest na wyposażeniu ...
Tematy: media, telewizja, telewizja polska, serwisy informacyjne -
Najbogatsi Polacy w mediach VII 2012
13:24 30.08.2012
Fortuna najbogatszych rośnie mimo kryzysu. Czy podobny trend dotyczy ich obecności w mediach? PRESS-SERVICE Monitoring Mediów zbadał medialność pierwszej dziesiątki rankingu 100 najbogatszych Polaków, opublikowanego przez tygodnik "Wprost". Najpopularniejszy okazał się Jan Kulczyk. Zajmujący niezmiennie od 10 lat pierwsze miejsce w rankingu ...
Tematy: media, telewizja, prasa, Internet -
Ustalanie przez KRRiT wysokości opłaty koncesyjnej niekonstytucyjne
11:11 06.08.2012
Począwszy od dnia 4 sierpnia 2012 r. straci moc obowiązującą art. 40 ust. 2 ustawy z dnia 29 grudnia 1992 r. o radiofonii i telewizji (tekst jednolity: Dz. U. z 2011 r. Nr 43 poz. 226 ze zm. dalej "Ustawa") oraz Rozporządzenia Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji z dnia 4 lutego 2000 r. w sprawie opłat za udzielenie koncesji na rozpowszechnianie ...
Tematy: ustawa o radiofonii i telewizji, programy telewizyjne, KRRiT, telewizja -
Kultura w Polsce w 2011 r.
12:22 27.07.2012
W 2011 r. w Polsce zmniejszyła się - w porównaniu z rokiem poprzednim - liczba prawie wszystkich instytucji kultury: muzeów i oddziałów muzealnych, instytucji paramuzealnych, galerii, salonów sztuki, teatrów, domów, ośrodków kultury, klubów i świetlic, bibliotek publicznych. Po raz pierwszy od kilku lat nieznacznie wzrosła liczba kin. Zwiększyła ...
Tematy: kultura w Polsce, wydatki na kulturę, wydawnictwa, biblioteki -
Oglądalność TV: Euro 2012 zjednoczyło widzów
13:50 04.07.2012
Analiza domu mediowego PanMedia Western jednoznacznie wskazuje, że mecze rozgrywane w ramach Euro 2012 - znacznie chętniej niż inne programy - oglądaliśmy w gronie rodziny lub znajomych. Jeszcze bardziej przed telewizorami "zjednoczyły" nas sportowe zmagania polskiej reprezentacji. Dom mediowy PanMedia Western przeanalizował te trendy w czterech ...
Tematy: Euro 2012, kibice, piłka nożna, kluby piłkarskie -
Rynek mediów i reklamy 2012-2016
10:33 15.06.2012
... do Internetu, kosztem w szczególności telewizji, ale także wszystkich innych mediów tradycyjnych. „Pomimo rosnącej konkurencji ze strony innych mediów, głównie Internetu, telewizja powinna pozostać atrakcyjną formą spędzania czasu ze względu na rosnącą liczbę kanałów rozpowszechnianych naziemną drogą cyfrową, zwiększającą się ofertę kanałów ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, rynek mediów i reklamy, telewizja -
Czy telewizja jest dla dzieci?
00:20 01.06.2012
... form wspólnych aktywności. W rodzinach jednodzietnych rodzice zdecydowanie rzadziej spędzają czas z dziećmi, a telewizja raczej dzieli, niż łączy rodziny, powiedział socjolog dr Albert ... chce, by telewizja pobudziła ich dziecko do działania oraz inspirowała do eksplorowania otaczającego świata. Rodzice oczekują, że telewizja nie tylko dostarczy ...
Tematy: telewizja, Polacy, dzieci, badania opinii społecznej -
Rynek reklamy przed Euro 2012
10:48 16.05.2012
Co robią marki, aby "wygrać" na EURO 2012? Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR) prezentuje wyniku czwartej fali monitoringu działań reklamowych w związku ze zbliżającymi się Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej. Zdecydowana większość Polaków (79%) w wieku 15-50 lat jest w stanie wskazać przynajmniej 1 markę, której reklamę – odwołującą się ...
Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę