eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › telewizja
  • Najbardziej dochodowe programy TV 2012 r.

    Najbardziej dochodowe programy TV 2012 r.

    00:25 01.01.2013

    Gotowanie na ekranie wciąż przyciąga - nie tylko widzów, ale także pieniądze reklamodawców. "Kuchenne rewolucje" Magdy Gessler okazały się najlepszą lokomotywą reklamową w polskiej telewizji w 2012 r. Dom mediowy PanMedia Western przeanalizował przychody reklamowe telewizji pod kątem najbardziej „dochodowych“ celebrytów w całym 2012 r. W rankingu ... WIĘCEJ

    Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę
  • Światłowody w nowych budynkach

    Światłowody w nowych budynkach

    01:51 07.11.2012

    Wkrótce w każdym nowo projektowanym i budowanym budynku wielorodzinnym będzie telekomunikacyjna sieć światłowodowa oraz zbiorcza instalacja telewizji satelitarnej. Rozporządzenie które to umożliwi, czeka już na podpis ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej. Dwa tygodnie temu, 25 października 2012, upłynął termin na zgłaszanie uwag ... WIĘCEJ

    Tematy: telekomunikacja, sieci cyfrowe, budownictwo, cyfryzacja
  • Oglądanie telewizji nie odchodzi do lamusa

    Oglądanie telewizji nie odchodzi do lamusa

    09:01 02.10.2012

    ... . 67 proc. konsumentów ogląda ściągnięte lub streamowane programy telewizyjne przy użyciu sprzętów mobilnych. Badanie Ericsson ConsumerLab pokazuje jednak, że tradycyjna telewizja nie odchodzi do lamusa. Z badania przeprowadzonego wśród 12 tysięcy respondentów w 12 krajach wynika, że przynajmniej jeden telewizor jest na wyposażeniu ... WIĘCEJ

    Tematy: media, telewizja, telewizja polska, serwisy informacyjne
  • Najbogatsi Polacy w mediach VII 2012

    Najbogatsi Polacy w mediach VII 2012

    13:24 30.08.2012

    Fortuna najbogatszych rośnie mimo kryzysu. Czy podobny trend dotyczy ich obecności w mediach? PRESS-SERVICE Monitoring Mediów zbadał medialność pierwszej dziesiątki rankingu 100 najbogatszych Polaków, opublikowanego przez tygodnik "Wprost". Najpopularniejszy okazał się Jan Kulczyk. Zajmujący niezmiennie od 10 lat pierwsze miejsce w rankingu ... WIĘCEJ

    Tematy: media, telewizja, prasa, Internet
  • Ustalanie przez KRRiT wysokości opłaty koncesyjnej niekonstytucyjne

    Ustalanie przez KRRiT wysokości opłaty koncesyjnej niekonstytucyjne

    11:11 06.08.2012

    Począwszy od dnia 4 sierpnia 2012 r. straci moc obowiązującą art. 40 ust. 2 ustawy z dnia 29 grudnia 1992 r. o radiofonii i telewizji (tekst jednolity: Dz. U. z 2011 r. Nr 43 poz. 226 ze zm. dalej "Ustawa") oraz Rozporządzenia Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji z dnia 4 lutego 2000 r. w sprawie opłat za udzielenie koncesji na rozpowszechnianie ... WIĘCEJ

    Tematy: ustawa o radiofonii i telewizji, programy telewizyjne, KRRiT, telewizja
  • Kultura w Polsce w 2011 r.

    Kultura w Polsce w 2011 r.

    12:22 27.07.2012

    W 2011 r. w Polsce zmniejszyła się - w porównaniu z rokiem poprzednim - liczba prawie wszystkich instytucji kultury: muzeów i oddziałów muzealnych, instytucji paramuzealnych, galerii, salonów sztuki, teatrów, domów, ośrodków kultury, klubów i świetlic, bibliotek publicznych. Po raz pierwszy od kilku lat nieznacznie wzrosła liczba kin. Zwiększyła ... WIĘCEJ

    Tematy: kultura w Polsce, wydatki na kulturę, wydawnictwa, biblioteki
  • Oglądalność TV: Euro 2012 zjednoczyło widzów

    Oglądalność TV: Euro 2012 zjednoczyło widzów

    13:50 04.07.2012

    Analiza domu mediowego PanMedia Western jednoznacznie wskazuje, że mecze rozgrywane w ramach Euro 2012 - znacznie chętniej niż inne programy - oglądaliśmy w gronie rodziny lub znajomych. Jeszcze bardziej przed telewizorami "zjednoczyły" nas sportowe zmagania polskiej reprezentacji. Dom mediowy PanMedia Western przeanalizował te trendy w czterech ... WIĘCEJ

    Tematy: Euro 2012, kibice, piłka nożna, kluby piłkarskie
  • Rynek mediów i reklamy 2012-2016

    Rynek mediów i reklamy 2012-2016

    10:33 15.06.2012

    ... do Internetu, kosztem w szczególności telewizji, ale także wszystkich innych mediów tradycyjnych. „Pomimo rosnącej konkurencji ze strony innych mediów, głównie Internetu, telewizja powinna pozostać atrakcyjną formą spędzania czasu ze względu na rosnącą liczbę kanałów rozpowszechnianych naziemną drogą cyfrową, zwiększającą się ofertę kanałów ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, rynek mediów i reklamy, telewizja
  • Czy telewizja jest dla dzieci?

    Czy telewizja jest dla dzieci?

    00:20 01.06.2012

    ... form wspólnych aktywności. W rodzinach jednodzietnych rodzice zdecydowanie rzadziej spędzają czas z dziećmi, a telewizja raczej dzieli, niż łączy rodziny, powiedział socjolog dr Albert ... chce, by telewizja pobudziła ich dziecko do działania oraz inspirowała do eksplorowania otaczającego świata. Rodzice oczekują, że telewizja nie tylko dostarczy ... WIĘCEJ

    Tematy: telewizja, Polacy, dzieci, badania opinii społecznej
  • Rynek reklamy przed Euro 2012

    Rynek reklamy przed Euro 2012

    10:48 16.05.2012

    Co robią marki, aby "wygrać" na EURO 2012? Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR) prezentuje wyniku czwartej fali monitoringu działań reklamowych w związku ze zbliżającymi się Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej. Zdecydowana większość Polaków (79%) w wieku 15-50 lat jest w stanie wskazać przynajmniej 1 markę, której reklamę – odwołującą się ... WIĘCEJ

    Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę

poprzednia  

1 ... 8 9 10 ... 19

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: