eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyreklama

reklama - wiadomości i porady tematyczne

  • Polacy a lokowanie produktu

    Polacy a lokowanie produktu

    13:52 06.12.2011

    ... własnymi słowami. Najczęściej pojawiała się odpowiedź, iż jest to reklama produktu, ukryta reklama oraz forma promocji (79% odpowiedzi). Większość ankietowanych rozumiało, ... „lokowanie produktu”, m.in.: „coś, co działa na podświadomość”, „reklama w podświadomości”, „reklama, która ma mi utkwić w pamięci”, „produkt jest puszczany w jakimś programie ...

    Tematy: reklama, reklama telewizyjna, product placement, lokowanie produktu
  • Polskie górnictwo w mediach

    Polskie górnictwo w mediach

    12:38 22.11.2011

    Liderzy wizerunkowi branży górniczej na dobrym 'publicity' zyskali w ostatnim roku 36 milionów złotych. To jak się komunikują z rynkiem decyduje o postrzeganiu regionu oraz zawodu górnika - wynika z raportu "Wizerunek branży górniczej 2010 - 2011" przygotowanego przez Imago Public Relations i PRESS SERVICE Monitoring Mediów. Miesięcznie na temat ...

    Tematy: górnictwo, przemysł wydobywczy, spółki wydobywcze, media
  • Wydatki na reklamę radiową III kw.2011

    Wydatki na reklamę radiową III kw.2011

    10:04 16.11.2011

    Wzrost wydatków na reklamę radiową w trzecim kwartale wyniósł według szacunków Starlinka 14,8 proc. Cennikowo rozgłośnie zarobiły na reklamach 737,7 mln zł. O rosnącej popularności radia jako medium reklamowego świadczy też większa liczba marketerów, którzy wykorzystali je w swoich kampaniach. Na tak dużą dynamikę przychodów reklamowych radia ...

    Tematy: reklama, radio, reklama radiowa, wydatki na reklamę
  • Przetargi reklamowe w Polsce VII-IX 2011

    Przetargi reklamowe w Polsce VII-IX 2011

    00:12 06.11.2011

    Portal www.targetmarketing.pl we współpracy z Instytutem Inwestycyjno-Przetargowym www.pressinfo.pl przygotował raport podsumowujący rozstrzygnięcia przetargów w branży reklamowej opublikowanych w trzecim kwartale 2011 roku. Przeanalizowano 702 wyniki postępowań przetargowych w branży reklamowej, składającej się z następujących podbranż: akcje ...

    Tematy: przetargi, przetargi w Polsce, przetargi publiczne, ogłoszenia o przetargach
  • Reklama internetowa w Polsce III kw. 2011

    Reklama internetowa w Polsce III kw. 2011

    09:40 26.10.2011

    W III kwartale 2011 r. na polskim rynku najwięcej emisji kreacji online odnotowano w branżach: handlowej, telekomunikacyjnej i finansowej. Te same branże znalazły się w pierwszej trójce w rankingu udziału kampanii realizowanych online. Natomiast najczęściej wykorzystywanymi formatami kreacji reklamowych w internecie były: Double Billbord, ...

    Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor
  • Polscy politycy w reklamie?

    Polscy politycy w reklamie?

    11:00 27.09.2011

    ... do optymistycznie nastawionego posła Kalisza, obaj panowie występują w mediach w kontekście bardzo poważnych spraw, niekoniecznie wprowadzających publiczność w dobry humor. Reklama produktu wymaga postaci, która będzie wzbudzać pozytywne emocje u publiczności. Natomiast w przypadku sieci sklepów dyskontowych uzyskany wynik w dużej mierze jest ...

    Tematy: politycy, reklama, rynek reklamy, sondaże społeczne
  • Najbardziej dochodowi dziennikarze telewizyjni

    Najbardziej dochodowi dziennikarze telewizyjni

    09:28 02.09.2011

    Czołowi dziennikarze telewizyjni zaczynają przynosić telewizyjnym stacjom dochody reklamowe porównywalne z gwiazdami show businessu. Którzy prowadzący telewizyjne programy publicystyczne zarobili w pierwszym półroczu najwięcej dla swoich stacji? Dom mediowy PanMedia Western w ramach swojego cyklicznego raportu TV Flash przeanalizował przychody ...

    Tematy: media, telewizja, reklama, dziennikarze telewizyjni
  • Polskie banki a reklama radiowa w I poł. 2011

    Polskie banki a reklama radiowa w I poł. 2011

    11:26 29.08.2011

    W pierwszym półroczu br. banki wydały na reklamę 702 mln zł. Z tego 11 proc. przeznaczonych było na reklamę radiową, ale najbardziej aktywni marketerzy w radiu lokowali nawet powyżej 30 proc. swoich budżetów reklamowych - wynika z drugiej edycji raportu Komitetu Badań Radiowych "AdBranch". Banki przede wszystkim promują kredyty gotówkowe i ...

    Tematy: reklama, radio, reklama radiowa, wydatki na reklamę
  • Sektor kreatywny szansą polskiej gospodarki

    Sektor kreatywny szansą polskiej gospodarki

    12:00 08.07.2011

    ... usługi programistyczne. Łączy je akt tworzenia jako główne źródło wartości dodanej. Branże sektora można podzielić na trzy grupy: wolnorynkowe (m.in. reklama, design, architektura), wspierane przez instytucje publiczne (większość instytucji kulturalnych) oraz mieszane (kinematografia, działalność wydawnicza). Pojęcie sektora jest stosunkowo nowe ...

    Tematy: gospodarka polska, rozwój gospodarczy, perspektywy gospodarki, prognozy rozwoju gospodarczego
  • Przetargi reklamowe w Polsce I-VI 2011

    Przetargi reklamowe w Polsce I-VI 2011

    13:31 06.07.2011

    Serwis TargetMarketing.pl, we współpracy z Instytutem Inwestycyjno- Przetargowym PressInfo.pl. przygotował raport podsumowujący wyniki przetargów i zleceń w branży reklamowej ogłoszone w pierwszym półroczu 2011 roku. Najwięcej postępowań przetargowych rozstrzygnięto w marcu i kwietniu: ogłoszono prawie po 200 wyników (ok. 20%). Przetargi o ...

    Tematy: przetargi, przetargi w Polsce, przetargi publiczne, ogłoszenia o przetargach

poprzednia  

1 ... 10 ... 20 ... 28 29 30 ... 40 ... 41

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: