eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › polscy konsumenci
  • Centra handlowe: bogata oferta najważniejsza

    Centra handlowe: bogata oferta najważniejsza

    10:27 01.06.2010

    Wielofunkcyjna oferta (handel, rozrywka i gastronomia pod jednym dachem), duża liczba sklepów znanych marek oraz dogodny dojazd - to trzy najważniejsze czynniki, które decydują o popularności centrów handlowych. Tak wynika z badań, przeprowadzonych przez Instytut Badania Rynku i Opinii Społecznej IMAS International na zlecenie spółki Fabryka ... WIĘCEJ

    Tematy: centra handlowe, obiekty handlowe, lokalizacja centrów, badania konsumentów
  • Rośnie polska klasa średnia

    Rośnie polska klasa średnia

    13:28 12.03.2010

    ... 10 (38%) badanych podkreśla, że dobry wygląd to podstawa, a dla co trzeciego (29%) warunek konieczny. W ramach dbania o taki dobry wygląd polscy „affluenci” znaleźli też sposób na to, jak ograniczyć wydatki związane z rekreacją. Rzadziej zaglądają na siłownię (potwierdza to 76% badanych), a częściej ... WIĘCEJ

    Tematy: polska klasa średnia, klasa średnia, badanie Polaków, Polacy
  • Handel detaliczny w Polsce odporny na kryzys

    Handel detaliczny w Polsce odporny na kryzys

    11:01 06.11.2009

    ... tyle samo, ile przed kryzysem, a część ankietowanych nawet więcej. W innych badanych krajach konsumenci deklarują, że ich wydatki będą skromniejsze - wyjaśnia Karol Światała z eBaya. ... czy Lidl. Na zakupy w dyskontach zdecydowało się już 57 proc. Polaków. Konsumenci w naszym kraju kochają też promocje. Akcje tego typu to najskuteczniejszy sposób ... WIĘCEJ

    Tematy: wydatki gospodarstw domowych, zakupy Polaków, wydatki Polaków, wydatki domowe
  • Polacy stawiają na produkty markowe

    Polacy stawiają na produkty markowe

    02:15 12.09.2009

    ... Generalny Stowarzyszenia ProMarka mówi: "Od kilku lat regularnie badamy, jak polscy konsumenci postrzegają produkty markowe i jakie kryteria biorą pod uwagę ... tym stosunek jakości do ceny i bezpieczeństwo". Oszczędność Podejmując decyzje finansowe konsumenci starają się maksymalizować korzyści. Produkty markowe dzięki swojej jakości i trwałości ... WIĘCEJ

    Tematy: produkty markowe, najlepsza marka, napopularniejsze marki, badania konsumenckie
  • Zwyczaje zakupowe Polaków

    Zwyczaje zakupowe Polaków

    13:21 11.09.2009

    ... (30%) oraz odzieżowych: H&M (21%), Big Star (20%) i Reserved (19%). Najwyższą ogólną notę w kategorii „Mój Sklep Odzieżowy, Obuwniczy, z Akcesoriami i Dodatkami” konsumenci wystawili sieci sklepów z biżuterią - Apart. Badanie potwierdza, że klientom szczególnie przypadła tu do gustu jakość obsługi. W kategorii „Moja Stacja Benzynowa ... WIĘCEJ

    Tematy: polscy konsumenci, badania konsumentów, zwyczaje zakupowe, zachowania konsumentów
  • Polski konsument lojalny w kryzysie

    Polski konsument lojalny w kryzysie

    11:58 11.09.2009

    ... z tą opinią nie zgadza się zaledwie 21% badanych. To w kryzysie właśnie konsumenci sprawdzają formułę: „Klient – nasz Pan”. Kryzys dla polskich konsumentów ... roku, widać, że najsilniejszą grupę stanowią "Stawiający na markę", lojalni konsumenci oraz tzw. "Pionierzy" – którzy lubią eksperymentować, ale cenią jakość produktów, poszukują ulubionych ... WIĘCEJ

    Tematy: lojalność klientów, polscy konsumenci, badania konsumentów, zwyczaje zakupowe
  • Zwyczaje zakupowe: kobiety mniej lojalne

    Zwyczaje zakupowe: kobiety mniej lojalne

    12:37 18.03.2008

    Kobiety są zdecydowanie mniej lojalne niż mężczyźni - przynajmniej w sferze zakupów. Mężczyźni częściej przywiązują się do marek i trudniej promocją zachęcić ich do zmian. Kobieca część konsumentów chętniej "poluje" na okazje. Niemal 50% konsumentów tylko wyjątkowa promocja jest w stanie oderwać od ulubionego produktu. Instytut ARC Rynek i Opinia ... WIĘCEJ

    Tematy: polscy konsumenci, badania konsumentów, zakupy, zwyczaje zakupowe
  • Jaki jest polski konsument

    Jaki jest polski konsument

    11:53 11.03.2004

    ... . Natomiast w opinii większości, reklamy papierosów i alkoholu wysokoprocentowego powinny być emitowane po 2200 bądź całkowicie zakazane. Należy przy tym dodać, że konsumenci negatywnie oceniają próby obchodzenia przez producentów zakazów (na przykład poprzez reklamowanie towarów i usług noszących tę samą nazwę, co alkohol). W latach ... WIĘCEJ

    Tematy: badania konsumentów, polscy konsumenci, reklama

poprzednia  

1 2 3



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: