-
E-mail marketing: uwaga na słowa
01:13 24.08.2007
Istnieją takie słowa, których marketerzy powinni zdecydowanie unikać w e-mailach wysyłanych do potencjalnych konsumentów. Jakie to słowa sprawdził SubscriberMail. Listę otwiera sformułowanie "100% Free". Również wyrażenia "50% Off", "Dear Friend", "Don't Delete" oraz "Information You Requested" skłaniają internautów do zablokowania bądź ...
Tematy: e-mail marketing, poczta elektroniczna, e-mail, marketing internetowy -
Firmy nie odpowiadają na e-maile klientów
01:02 18.04.2007
Klienci, którzy próbują skontaktować się z firmami za pomocą e-maili czekają na odpowiedź dłużej niż kilka lat temu lub w ogóle jej nie uzyskują - wynika z badań Hornstein Associates. Tylko połowa przebadanych przez Hornstein firm odpowiedziała na e-maile. 5 lat wcześniej aż 86 proc. firm, które wówczas wybrano do badania, przesłało swoją ...
Tematy: obsługa klienta, obsługa klientów, relacje z klientem, firmowe strony www -
Gmail już bez zaproszeń
13:15 08.02.2007
Nie jest już potrzebne zaproszenie, aby móc korzystać z systemu pocztowego Gmail oferowanego przez Google. Dotychczas, aby móc założyć konto w domenie gmail.com niezbędne było otrzymanie specjalnego zaproszenia od jednego z użytkowników systemu. - Odkąd uruchomiliśmy Gmail, system był stale udoskonalany i dostępny dla coraz większej liczby ...
Tematy: Gmail, poczta elektroniczna, e-mail, skrzynki pocztowe -
Co się rozprzestrzenia w sieci?
13:55 18.11.2006
"Co krąży w sieci, czyli pierwsze w Polsce badanie informacji rozprzestrzenianych w internecie" - to tytuł badań przeprowadzonych przez agencję reklamową Publicis oraz instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. Badania miały na celu ukazanie zasad rządzących marketingiem wirusowym i komunikacją w internecie. Przeanalizowano 1249 załączników z 572 ...
Tematy: marketing wirusowy, poczta elektroniczna, badania internautów -
Gmail w polskich komórkach
00:11 08.10.2006
Od niedawna poczta Gmail dostępna jest również dla polskich użytkowników telefonów komórkowych. Aby z niej skorzystać wystarczy wejść na stronę http://gmail.com w przeglądarce ...
Tematy: Gmail, Gmail for Mobile, usługi mobilne, poczta elektroniczna -
Marketing internetowy bardziej popularny
13:33 12.09.2006
90 proc. internautów subskrybuje newslettery, a prawie połowa przedsiębiorstw korzysta z e-mail marketingu w realizacji swojej strategii marketingowej - wynika z trzeciej edycji badania firmy Sare na temat wykorzystania poczty elektronicznej. Swoje badanie Sare realizuje od trzech lat. W tegorocznej edycji ankieta rozbudowana została o dodatkowe ...
Tematy: newslettery, newsletter, badania internautów, e-mail marketing -
E-mail to najczęściej spam
00:02 02.08.2006
Ponad 95 procent maili to junk mails - spam, komunikaty o błędach lub wirusy - donoszą firmy monitorujące pocztę elektroniczną. Analizy treści milionów e-maili ujawniły, że mniej niż 4 proc. to maile ważne. Dalsze prace pokazały, że większość z junk mails pochodzi z przejętych komputerów domowych. Firma Return Path zajmująca się bezpieczeństwem ...
Tematy: spam, niechciane wiadomości e-mail, poczta elektroniczna, spam zombie -
Brytyjskie firmy nie lubią e-maili
17:21 02.07.2006
... formy komunikacji przemawiała łatwość i szybkość z jaką można podejmować decyzję i przekazywać informację, a także oszczędność kosztów. Badania wykazały również, że poczta elektroniczna jest preferowana w instytucjach, które dotychczas produkowały duże ilości papierowych dokumentów, których nie można zastąpić zwykłą rozmową telefoniczną. Firma ...
Tematy: e-mail, poczta elektroniczna, korzystanie z poczty elektronicznej -
Co czwarty Polak posiada adres e-mail
00:04 09.06.2006
Według badania firmy Estymator w ramach projektu EstyMedia już co czwarty Polak posiada adres poczty elektronicznej e-mail. Najwięcej osób korzystających z e-maila jest w dużych miastach - 35 procent oraz wśród osób w wieku od 13 do 19 lat (56 procent). Kolejną grupą, która często używa poczty elektronicznej są osoby w przedziale wiekowym od 20 do ...
Tematy: e-mail, poczta elektroniczna, skrzynki pocztowe, adres e-mail -
Opłaty za wysłanie e-maila
06:51 13.02.2006
Firma AOL zapowiedziała pobieranie opłat za przesyłanie listów elektronicznych, w celu ograniczenia ilości przesyłanego spamu. Jak można przeczytać w komunikacie firmy, poczta elektroniczna będzie oznaczana jako "normalna" oraz "certyfikowana". Listy "normalne" będą bezpłatne, jednakże firma nie gwarantuje, że dotrą do adresata. Powodem mają ...
Tematy: poczta elektroniczna, spam, e-mail, opłaty za przesyłanie listów elektronicznych