eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › nastroje społeczne
  • Koniunktura konsumencka I-III 2008

    Koniunktura konsumencka I-III 2008

    01:33 23.04.2008

    W I kwartale 2008 r., po systematycznej poprawie, trwającej nieprzerwanie od II połowy 2006 r. do IV kwartału 2007 r. - wystąpiło pogorszenie nastrojów konsumenckich społeczeństwa polskiego. W porównaniu jednak do I kwartału 2007 r. utrzymał się wysoki poziom nastrojów, świadczący pośrednio o osiągniętym wysokim zadowolenia z sytuacji ... WIĘCEJ

    Tematy: koniunktura konsumencka, nastroje społeczne, wskaźniki ufności konsumenckiej
  • Koniunktura konsumencka III 2008

    Koniunktura konsumencka III 2008

    00:34 29.03.2008

    W marcu 2008 r. bieżący wskaźnik ufności konsumenckiej utrzymał się na nie zmienionym poziomie w stosunku do poprzedniego miesiąca i wyniósł -5,1. Podobnie jak w ostatnich miesiącach, również i w marcu utrzymała się korzystna różnica tego wskaźnika w porównaniu z sytuacją w analogicznym miesiącu ub. r. (różnica w stosunku do marca 2007 r. wyniosła ... WIĘCEJ

    Tematy: koniunktura konsumencka, nastroje społeczne, wskaźniki ufności konsumenckiej
  • Pesymistyczne nastroje konsumentów

    Pesymistyczne nastroje konsumentów

    11:05 07.03.2008

    85% ankietowanych uznało, że podwyżki cen żywności i innych kosztów utrzymania (opłaty związane z mieszkaniem, ceny paliwa, komunikacji) są na tyle znaczące, że będą musieli zmniejszyć swoje wydatki na inne cele - wynika z badania przeprowadzonego przez ING Bank Śląski. Dla ING wyniki przeprowadzonej ankiety są zaskoczeniem. Badanie dotyczyło ... WIĘCEJ

    Tematy: nastroje konsumentów, nastroje konsumenckie, ceny, ceny towarów i usług konsumpcyjnych
  • Koniunktura konsumencka II 2008

    Koniunktura konsumencka II 2008

    00:20 03.03.2008

    W lutym 2008 r., podobnie jak w dwóch poprzednich miesiącach, uległy dalszemu pogorszeniu wskaźniki ufności konsumenckiej, zarówno bieżący, jak i wyprzedzający. Utrzymał się jednak korzystny dystans wobec wyników z poprzednich miesięcy i lat - podał Główny Urząd Statystyczny. Bieżący wskaźnik ufności konsumenckiej zmniejszył się o 0,2 pp. i wynosi ... WIĘCEJ

    Tematy: koniunktura konsumencka, nastroje społeczne, wskaźniki ufności konsumenckiej
  • Koniunktura konsumencka X-XII 2007

    Koniunktura konsumencka X-XII 2007

    00:43 01.02.2008

    W IV kwartale 2007 r. nastąpiła dalsza poprawa nastrojów konsumenckich społeczeństwa polskiego, a osiągnięty poziom wskaźników ostatecznie potwierdził, że rok 2007 był kolejnym, w którym sytuacja społeczno-ekonomiczna ludności poprawia się we wszystkich podstawowych obszarach bytowych, a kondycja gospodarstw domowych ukształtowała się na wyjątkowo ... WIĘCEJ

    Tematy: koniunktura konsumencka, nastroje społeczne, wskaźniki ufności konsumenckiej
  • Koniunktura konsumencka I 2008

    Koniunktura konsumencka I 2008

    02:15 29.01.2008

    W styczniu 2008 r., podobnie jak w grudniu 2007 r., uległy pogorszeniu wskaźniki ufności konsumenckiej, zarówno bieżący i wyprzedzający. Utrzymał się jednak korzystny dystans wobec wyników z poprzednich miesięcy i lat - podał Główny Urząd Statystyczny. Bieżący wskaźnik ufności konsumenckiej zmniejszył się o 0,4 pkt. i wynosi obecnie –4,9. W ... WIĘCEJ

    Tematy: koniunktura konsumencka, nastroje społeczne, wskaźniki ufności konsumenckiej
  • Coraz lepsze samopoczucie Polaków

    Coraz lepsze samopoczucie Polaków

    12:05 02.01.2008

    ... towarzyszy poczucie, że jest trochę lepiej (30 procent) i - znacznie rzadziej- wiara w lepsze jutro (12 procent). Ponad połowa badanych określa negatywnie nastroje w swoim środowisku. Jedna trzecia z nich (29 procent) twierdzi, że ludziom towarzyszy niepokój o przyszłość, niepewność jutra, a 12 procent dostrzega apatię, rezygnację ... WIĘCEJ

    Tematy: nastroje społeczne, samopoczucie Polaków, pozytywne emocje, rozdrażnienie
  • Koniunktura konsumencka XII 2007

    Koniunktura konsumencka XII 2007

    00:20 01.01.2008

    W grudniu 2007 r. uległy pogorszeniu, w stosunku do wysokiego poziomu zanotowanego w listopadzie, wskaźniki ufności konsumenckiej, zarówno bieżący i wyprzedzający - podał Główny Urząd Statystyczny. Utrzymał się jednak korzystny dystans wobec wyników z poprzednich miesięcy i lat. Bieżący wskaźnik ufności konsumenckiej zmniejszył się o 1,3 pkt. i ... WIĘCEJ

    Tematy: koniunktura konsumencka, nastroje społeczne, wskaźniki ufności konsumenckiej
  • Wskaźnik optymizmu XII 2007

    Wskaźnik optymizmu XII 2007

    00:10 01.01.2008

    ... polskie badania realizowane obecnie przez Ipsos. Choć oba badania różnią się nieco w szczegółach, to doświadczenie wskazuje, że w podobny sposób odwzorowują nastroje społeczne. I w Polsce i w USA stosowana jest również ta sama skala. Ostatni pomiar Uniwersytetu Michigan mówi o optymizmie na poziomie 74,5 pkt., co oznacza ... WIĘCEJ

    Tematy: Wskaźnik Optymizmu Konsumentów, WOK, nastroje społeczne
  • Wskaźnik optymizmu XI 2007

    Wskaźnik optymizmu XI 2007

    02:04 28.11.2007

    Według prowadzonego przez Ipsos pomiaru Wskaźnika Optymizmu Konsumentów w listopadzie nastroje konsumentów w Polsce są najlepsze od 1991 roku, tj. od początku prowadzenia pomiaru. W listopadzie Wskaźnik Optymizmu Konsumentów mierzony przez Ipsos wzrósł ... WIĘCEJ

    Tematy: Wskaźnik Optymizmu Konsumentów, WOK, nastroje społeczne

poprzednia  

1 ... 12 13 14 ... 20

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: