media społecznościowe - wiadomości i porady tematyczne
-
Polacy zadowoleni z życia
11:29 22.12.2014
Polacy słyną z marudzenia i narzekań. Tym bardziej zaskakujący może wydawać się fakt, że wystarczył jeden miesiąc, aby w mediach społecznościowych pojawiło się aż 5,5 miliona pozytywnych wpisów. Polak-malkontent okazuje się być stereotypem. Jednocześnie okazuje się, że ani pieniądze ani dobra sytuacja ekonomiczna nie mają wpływu na chęć dzielenia ...
Tematy: media społecznościowe, monitoring mediów, opinie, pozytywne komentarze -
Polak-malkontent to jedynie stereotyp?
10:38 01.12.2014
... malkontentów? Okazuje się, że miejscem największej euforii jest Facebook, gdzie dodawanych jest aż 86 procent spośród wszystkich pozytywnych wpisów. Inne media społecznościowe, blogi i fora zostają daleko w tyle. Kiedy jesteśmy najradośniejsi? Zdecydowanie wieczorami - 25 procent pozytywnych informacji pojawia się między 20:00 a 22 ...
Tematy: media społecznościowe, monitoring mediów, opinie, pozytywne komentarze -
Social media i marketing treści: jak zwiększyć ich skuteczność?
10:03 04.11.2014
... (dystrybucja treści, płatne formy reklamy, media społecznościowe). Kolejny etap procesu polega na implementacji opracowanych wcześniej założeń. Na samym końcu działania powinny być poddane analizie i raportowaniu. Podsumowanie Skuteczne działania z zakresu marketingu treści i social media wymagają zastosowania sprawdzonych zasad, opracowanych ...
Tematy: social media, marketing treści, marketing, media społecznościowe -
Czytelnictwo kwitnie na Facebooku
00:19 26.10.2014
... lektury. Mam nadzieję, a nawet jestem pewna, że Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie przyczynią się do tego, że – choć na chwilę – social media będą żyły literaturą.” Informacje o badaniu Analizie poddano 25 965 wzmianek w mediach społecznościowych w okresie 1 stycznia – 1 października 2014 r. na temat deklaracji czytelnictwa ...
Tematy: social media, media społecznościowe, książki, czytelnictwo -
Czy reklama na Facebooku ma sens?
11:03 02.10.2014
... zadowalających efektów Co szósty człowiek na ziemi, w tym 12 milionów Polaków skupionych wokół Facebooka, to nie lada gratka dla marketerów. Media społecznościowe są obecnie jednym z ważniejszych kanałów promocji dla wielu firm. – Zachętą jest nie tylko duża liczba aktywnych użytkowników, ale też mała ...
Tematy: sprzedaż na facebooku, f-commerce, e-commerce, sklep na facebooku -
YouTube w służbie przedsiębiorcy
10:22 01.10.2014
Statystyki pokazują, że materiały filmowe stanowią obecnie 60 procent treści zawartych w Internecie. Potencjał komunikacji video dostrzegają również przedsiębiorcy, chociaż trzeba przyznać, że polskie firmy są dopiero na początku drogi. Firma Chimney, ekspert w komunikacji video przeprowadziła w sierpniu br. badania komunikacji największych ...
Tematy: You Tube, wideo w Internecie, video online, social media -
Media społecznościowe bez znaczenia dla e-commerce?
11:53 30.09.2014
... w proces zakupowy. Media społecznościowe są nadal najważniejsze w etapach "rozeznania" i "wyboru" (szczególnie jeśli chodzi o modę), ale już mniej na etapach "transakcji, dostawy i zachowań pozakupowych". Nasz raport wskazuje, że sprzedawcy mają jeszcze wiele do zrobienia na każdym etapie procesu zakupowego, aby media społecznościowe mogły pełnić ...
Tematy: media społecznościowe, zakupy online, m-commerce, e-commerce -
Media społecznościowe u progu hossy?
09:22 05.09.2014
Bezpośrednio po swoim giełdowym, bardzo udanym debiucie w 2012 r., akcje Facebooka znalazły się w głębokiej defensywie, schodząc z blisko 40 USD do poniżej 20 USD. Inny społecznościowy portal – Twitter – pierwsze sesje po debiucie miał spektakularne, a wycena wzrosła 26 do ponad 70 USD za akcję, a więc o 180%. Groupon pierwsze sesje miał bardzo ...
Tematy: media społecznościowe, portale społecznościowe, hossa, giełdowa hossa -
Jak zbudować profesjonalny wizerunek w Internecie?
00:31 23.08.2014
... , szef rekrutacji w UBS Kraków. W ostatnim czasie coraz więcej osób ma świadomość, że budowanie profesjonalnego wizerunku w sieci to konieczność. Biznesowe serwisy społecznościowe, takie jak globalny LinkedIn czy jego polski odpowiednik GoldenLine, dają coraz większe możliwości zarówno rekruterom, headhunterom, jak i samym kandydatom. W dobie ...
Tematy: wizerunek w sieci, ochrona danych osobowych, wizerunek w internecie, wizerunek pracownika -
Media tradycyjne coraz chętniej korzystają z social media
13:55 13.08.2014
... stałego miejsca „Znalezione na Twitter”. Najbardziej opiniotwórcze media… społecznościowe? Dwa lata temu IMM zaprezentował wyniki pilotażowego badania cytowań informacji z social media przez media tradycyjne, porównując wyniki z comiesięcznymi statystykami z raportu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Z danych wynikało, że w skali miesiąca ...
Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów
Podobne tematy:
- rynek pracy
- rynek nieruchomości
- zachowania konsumentów
- tendencje na rynku pracy
- nieruchomości
- smartfony
- cyberprzestępcy
- zagrożenia internetowe
- ataki hakerów
- banki
- e-commerce
- cyberataki
- phishing
- oferty pracy
- monitoring mediów
- inflacja
- nowe technologie
- złośliwe oprogramowanie
- cyberbezpieczeństwo
- zakupy online