-
Polscy gracze to nie tylko młodzież. Na znaczeniu zyskuje silver gaming
11:54 02.06.2020
... badanie Intela. Pewnym zaskoczeniem może być jednak to, jak dużą popularność gry zyskały sobie wśród osób 55+. Może to być efekt metamorfozy, której w ... i relaks Zdecydowana większość silver gamerów (72%) zgadza się ze stwierdzeniem, że „gry rozwijają zręczność i refleks”. Równie ważną motywacją są dla seniorów także poczucie odstresowania i relaks, ...
Tematy: gry komputerowe, gry online, gry internetowe, gry sieciowe -
10 cech dobrego monitora dla gracza
00:22 27.08.2019
... się efektów akcji na ekranie. Każde opóźnienie może zaważyć na wyniku gry. Input lag jest najmniejszy właśnie w wypadku matryc TN. Częstotliwość odświeżania ... kartami Nvidii. „Matryca z odświeżaniem 144 Hz i system anti-tearing daje wrażenie doskonałej płynności gry” Jasność Luminancja, czyli liczba kandeli na metr kwadratowy oznacza jak jasno ...
Tematy: gracze, gry komputerowe, monitory, monitory dla graczy -
Gry mobilne. Jak grają Polacy?
10:01 20.08.2019
... Mobile Institute. Informacje zawarte w raporcie „Esport w Polsce” potwierdzają, że Polacy w gry mobilne grają przeważnie w zaciszu mieszkania (44%). Co trzeci z badanych rozrywce ... również bardzo szerokie. W sklepach znajdziemy zarówno łamigłówki, gry logiczne, zręcznościowe, jak i RPG, gry akcji, np. Fortnite czy wyścigowe. W Google Play liderem ...
Tematy: gry komputerowe, gry online, gry internetowe, gry sieciowe -
Jacy są polscy gracze?
13:46 02.07.2019
... 55% grających internautów chętnie kupi produkt/usługę, aby otrzymać zniżkę lub kod na zakup gry. W gry najczęściej gra na PC, nie tylko solo Najpopularniejszym urządzeniem, z którego korzystają ... kilka razy w tygodniu (25%). Esport, czyli profesjonalne rozgrywki drużyn grających w gry, śledzi z kolei 39% graczy, z czego 24% robi to regularnie. Wśród ...
Tematy: gry komputerowe, gry online, gry internetowe, gry sieciowe -
Digital goods - rozrywkowa gałąź e-commerce
12:16 09.02.2017
... seriale, gry komputerowe oraz rozszerzenia do gier (DLC – downloadable content), muzyka, ale również kupowane, często za pomocą urządzeń mobilnych, bilety, aplikacje czy gry na ... bilety z kodami QR. Muzykę kupuje nieco ponad 32%, na trzecim miejscu są gry komputerowe i dodatki (27,5%). Warto zwrócić uwagę, że największe różnice w przypadku mężczyzn i ...
Tematy: digital goods, e-commerce, VoD, treści cyfrowe -
Digital goods po polsku. Jakie treści i usługi cyfrowe kupuje Kowalski?
08:16 22.11.2016
... cieszą się kupowane za pośrednictwem sieci bilety (53,8%), następnie muzyka (32,8%) oraz gry komputerowe i dodatki do nich (27,5%). Filmy i seriale plasują się dopiero na czwartym ... od operatorów komórkowych wynika, iż to właśnie treści cyfrowe, takie jak aplikacje i gry mobilne, kody do gier, e-booki i audiobooki są najczęściej kupowane przy pomocy ...
Tematy: treści cyfrowe, usługi cyfrowe, VoD, e-booki -
Twórca gry zarabia i płaci podatek od praw majątkowych
11:56 16.08.2016
... sprzedaży. Wnioskodawca ponosi przy tym odpowiedzialność za wsparcie i obsługę gry względem użytkowników końcowych. Wnioskodawca podkreślił, że nie prowadził i nie prowadzi ... . 2 ww. ustawy). Zgodnie natomiast z art. 74 ust. 1 prawa autorskiego, programy komputerowe podlegają ochronie jak utwory literackie, o ile przepisy niniejszego rozdziału nie ...
Tematy: źródła przychodów podatkowych, prawa majątkowe, prawa autorskie, gry komputerowe -
Ile zarobili twórcy Wiedźmina?
00:26 16.04.2016
Wiedźmin jest obecnie jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich gier komputerowych. Firma, która ją opracowała – CD Projekt SA podaje, że do końca 2015 roku sprzedało się łącznie ponad 20 milionów sztuk gier Wiedźmin, Wiedźmin 2: Zabójcy Królów oraz Wiedźmin 3: Dziki Gon. Miedzy innymi dzięki temu łączny wynik netto Grupy CD Projekt za lata ...
Tematy: Wiedźmin, gry komputerowe, CD Projekt SA, wynagrodzenia -
Gry komputerowe: historia prawdziwa
11:46 02.12.2015
... gier wideo. Narodziny nowej branży Aż do początku lat 70. gry komputerowe są nowinkami przekazywanymi w bardzo ograniczonym gronie – ludzi z wykształceniem technicznym, mających ... poprzeczkę wydajności i jakość generowanej grafiki. 2004: Premiera World of Warcraft – najpopularniejszej gry typu MMORPG. W 2011 roku gra w nią już 11 milionów osób z ...
Tematy: komputery dla graczy, komputery, historia komputerów, gry komputerowe -
Polscy producenci gier - obiecująca branża?
14:47 06.10.2015
... graczy po premierze skutkować może przeceną walorów. Ewentualne przesunięcia terminu wydania gry, z jakimi mieliśmy do czynienia chociażby w przypadku poprzedniej części „Snipera”, mimo że w ... chociaż trochę rozczarował ilością sprzedanych kopii. Mimo to trzyletnie nakłady na produkcję gry zwróciły się już w dniu premiery. Wpływ na ten wynik miały ...
Tematy: producenci gier, gry komputerowe, gry na pc, polscy producenci gier
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- wynagrodzenia
- przychody podatkowe
- zagrożenia internetowe
- e-commerce
- monitoring mediów
- ataki hakerów
- GPW
- złośliwe oprogramowanie
- szkodliwe oprogramowanie
- cyberbezpieczeństwo
- telefony komórkowe
- trojany
- monitory
- źródła przychodów podatkowych
- wirusy
- ransomware
- NewConnect
- święta
- reklama