eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › customer experience
  • 3 gorące trendy w e-commerce

    3 gorące trendy w e-commerce

    10:06 04.07.2017

    Pnące się w górę wymagania klientów, coraz niższa lojalność, spadające marże, a do tego masa produktów i niezwykle silna konkurencja. To warunki, w których działają przedstawiciele współczesnej branży e-commerce. W takich realiach kwestią niemal pierwszoplanową staje się zagwarantowanie kupującym jak najlepszych doświadczeń. Jednocześnie trzeba ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, jak podnieść sprzedaż, obsługa klienta, sklep internetowy
  • Jak zostać królem customer experience?

    Jak zostać królem customer experience?

    10:14 31.05.2017

    ... , a tym samym zdobywać przewagę na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Czytaj także: - 7 branż, które czeka rewolucja customer service - Po co nam Customer Journey Mapping? Wiarygodność kluczem do customer experience Z analiz KPMG wynika, że filarem kluczowym dla klienta w Polsce jest wiarygodność w kontekście budowania zaufania i dotrzymywania ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, obsługa klienta, jakość obsługi, budowanie wizerunku marki
  • W której branży najlepiej założyć sklep internetowy?

    W której branży najlepiej założyć sklep internetowy?

    11:19 02.05.2017

    Na polskim rynku e-commerce funkcjonuje już przeszło 20 tys. sklepów. W erze nowych technologii i powszechnego dostępu do internetu założenie tego rodzaju działalności nie jest niczym nader skomplikowanym, a już z pewnością jest mniej kosztochłonne niż w przypadku tradycyjnego sklepu. Nie oznacza to jednak, że otwierając sklep internetowy nie ... WIĘCEJ

    Tematy: sklep internetowy, jak założyć sklep internetowy, własny biznes, pomysł na biznes
  • Co wpływa na wzrost sprzedaży?

    Co wpływa na wzrost sprzedaży?

    00:15 15.04.2017

    ... Internetu w ostatnich latach dokonały się w zakresie modeli zakupowych. Zarządzanie customer experience powinno przede wszystkim uwzględniać te zmiany. Drugi trend to ... managerów. Jednocześnie firmy przyznają, że wciąż uczą się mierzyć i monitorować customer experience (odwołują się do wskaźników satysfakcji klientów lub NPS – Net Promoting ... WIĘCEJ

    Tematy: sprzedaż, strategia sprzedażowa, customer experience, rozwój firmy
  • Customer experience: jedyny sposób na konkurencję?

    Customer experience: jedyny sposób na konkurencję?

    13:34 29.03.2017

    ... w zdecydowanym centrum, co z kolei wymaga uwzględnienia takich kwestii jak customer experience. – Amazon, Uber czy Netflix to przykłady firm, które w udany ... przeznaczą na nie ponad jedną trzecią wszystkich wydatków informatycznych (35 proc.). Customer experience stał się głównym obszarem konkurencyjności firm ze względu na tzw. systemy samouczące ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, rozwój firmy, przewaga konkurencyjna, cyfryzacja
  • Po co nam Customer Journey Mapping?

    Po co nam Customer Journey Mapping?

    11:13 02.03.2017

    ... klientami pokaże, czy podjęte działania mają faktyczne przełożenie na ich zachowania i doświadczenie. Dlaczego warto poprawiać doświadczenia klienta? (Customer Experience) Customer Journey Mapping daje możliwości poprawy Customer Experience (CX), czyli sumy wszystkich doświadczeń klienta, jakie wiążą się z daną marką czy firmą. Nie można ignorować ... WIĘCEJ

    Tematy: customer Journey Map, customer experience, obsługa klienta, jakość obsługi klienta
  • Klucz do sukcesu w handlu? Zrozumieć pokolenie Y

    Klucz do sukcesu w handlu? Zrozumieć pokolenie Y

    00:15 20.02.2016

    Ile wynosi siła nabywcza pokolenia Y? To już podobno trylion dolarów. Wystarczająco dużo, aby przekonać tradycyjne sklepy o sensie budowania lojalności klientów reprezentujących tę generację. Zrealizowane przez Salesforce badanie przygląda się oczekiwaniom współczesnych konsumentów i może stanowić inspirację dla handlu. „2015 Connected Shoppers ... WIĘCEJ

    Tematy: sklepy internetowe, handel detaliczny, decyzje zakupowe, preferencje konsumentów
  • Warto dbać o customer experience

    Warto dbać o customer experience

    00:49 07.12.2013

    ... kierunek, który pozwoli firmom osiągnąć oczekiwany wzrost i coraz lepsze wyniki operacyjne to inwestycje w technologie cyfrowe i poprawianie jakości doświadczenia klienta (tzw. customer experience). Jest to też kierunek, który obrali światowi liderzy. Accenture zebrało opinie wyższej kadry menadżerskiej z działów IT z ponad 200 globalnych firm ... WIĘCEJ

    Tematy: działy IT, IT, koszty IT, customer experience

poprzednia  

1 ... 6 7



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: