telewizja - wiadomości i porady tematyczne
-
Dzienniki telewizyjne VI 2009
00:17 04.08.2009
Serwisy informacyjne utrzymują trend znany z wcześniejszych miesięcy. Pod względem liczby zaprezentowanych na antenie tematów wygrywa "Panorama". Dziennikarze magazynu TVP2 poruszyli w czerwcu aż 332 tematy. Na drugiej pozycji uplasowały się "Wiadomości" z liczbą 289 wątków. "Fakty" zajęły się 268 sprawami, natomiast "Wydarzenia" 258. Jest to ...
Tematy: monitoring mediów, media, telewizja, monitoring informacji -
Rynek telewizyjny I-VI 2009
14:15 10.07.2009
W pierwszym półroczu 2009 r. Polacy poświęcili na oglądanie telewizji średnio 3 godziny 42 minuty dziennie. Oznacza to, że spędzamy więcej czasu na oglądaniu telewizji. Coraz rzadziej jednak wybieramy ofertę programową czterech największych stacji - wynika z badania TNS OBOP. W pierwszym półroczu 2009 r. Polacy poświęcili na oglądanie telewizji ...
Tematy: programy telewizyjne, preferencje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych, telewizja -
Dzienniki telewizyjne V 2009
00:10 30.06.2009
Strategia „Panoramy” krocząca w kierunku serwowania widzom jak największej liczby materiałów utrzymuje się już od dłuższego czasu. Najmniej tematów poruszają „Fakty” na zmianę z „Wydarzeniami”. Jednak, co ciekawe, to właśnie „Fakty” posiadają najwięcej materiałów, które stanowią krótkie informacje odredakcyjne – 63. Ale już na drugim miejscu ...
Tematy: monitoring mediów, media, telewizja, monitoring informacji -
Telewizja publiczna może zagrozić rynkowi
12:23 27.06.2009
... Polskiego Radia, Senat – w toku prac nad ustawą – dopuścił możliwość przerywania reklamami audycji nadawców państwowych, z wyjątkiem tych, wytworzonych z pieniędzy publicznych. Telewizja publiczna zmuszona zatem zostanie – wbrew pierwotnym intencjom projektu – do komercjalizacji swojego programu. Zdaniem ekspertów będzie to szkodliwe nie tylko dla ...
Tematy: telewizja publiczna, telewizja, rynek mediów, ustawa o zadaniach publicznych w dziedzinie usług -
Rynek mediów i reklamy 2009-2013
12:51 18.06.2009
... i subskrypcji, co może zapewniać stabilny wzrost. Jednocześnie w dalszym ciągu będzie się w Polsce rozwijała telewizja wysokiej rozdzielczości, co znajdzie odzwierciedlenie w rosnącej liczbie programów i kanałów HD. Płatna telewizja Zdaniem autorów raportu segment telewizji płatnej na całym świecie odnotuje wolniejszy wzrost w latach 2009 -2010, po ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, rynek mediów i reklamy, telewizja -
Dzienniki telewizyjne IV 2009
01:53 04.06.2009
... czuć się jak na biwaku. Warto jednak zauważyć, że tylko telewizja publiczna miała na miejscu tragedii swoją korespondentkę. Urszula Rzepczak pokazywała życie ... Watykanu czy polskich kościołów pojawiały się we wszystkich serwisach. Jednak tylko telewizja publiczna pokazała widzom obchody Wielkanocy w Jerozolimie, gdzie przebywał korespondent, Piotr ...
Tematy: monitoring mediów, media, telewizja, monitoring informacji -
Dzienniki telewizyjne III 2009
00:55 05.05.2009
Z raportu firmy PRESS-SERVICE Monitoring Mediów wynika, że batalię o koszulkę lidera w zawodach o zgromadzenie jak największej liczby poruszanych wątków w marcu, podobnie jak w miesiącach poprzednich, zdobyła ekipa "Panoramy". Dziennikarze serwisu TVP2 poruszyli 362 tematy. "Wiadomości" podjęły w marcu 275 tematów, "Fakty" - 272, natomiast " ...
Tematy: monitoring mediów, media, telewizja, monitoring informacji -
Dzienniki telewizyjne II 2009
00:09 27.03.2009
Z raportu firmy PRESS-SERVICE Monitoring Mediów wynika, że niezmiennie na prowadzeniu pod względem liczby poruszanych kwestii plasuje się "Panorama" z liczbą 298 poruszanych tematów w lutym. Drugie miejsce zajęły "Wydarzenia" z 257 zrealizowanych reportaży. "Wiadomości" podjęły 244 tematy, natomiast "Fakty" poinformowały o 232 sprawach. W lutym ...
Tematy: monitoring mediów, media, telewizja, monitoring informacji -
Rynek mediów: treści rozrywkowe przodują
12:33 15.03.2009
... konsumentów na treści cyfrowe przyczyni się do powstania nowego źródła przychodów dla dostawców technologii w miarę doskonalenia infrastruktury dystrybucyjnej. Choć telewizja pozostaje nadal podstawowym medium dostępu do filmów i innych treści rozrywkowych, to komputery, telefony komórkowe i pozostałe przenośne urządzenia elektroniczne stopniowo ...
Tematy: rynek mediów i reklamy, media, rynek telekomunikacyjny, telekomunikacja -
Dzienniki telewizyjne I 2009
13:15 26.02.2009
W styczniowym opracowaniu, analitycy firmy PRESS-SERVICE Monitoring Mediów szczegółowo przyjrzeli się sposobowi przedstawienia tematu zakończenia bojkotu stacji TVN. Z obserwacji wynika, że 14 stycznia poinformowano, iż partia PiS odwołała bojkot. Co ciekawe jego ogłoszenie było szeroko komentowane zarówno przez "Wydarzenia", "Panoramę", " ...
Tematy: monitoring mediów, media, telewizja, monitoring informacji