eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › Preferencje telewizyjne
  • Programy informacyjne w TV I 2008

    Programy informacyjne w TV I 2008

    00:23 07.02.2008

    "Wydarzenia" Polsatu były jedynym programem informacyjnym, któremu w styczniu 2008 r. przybyło widzów w porównaniu z rokiem ubiegłym - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. "Teleexpress" TVP1, lider wśród programów informacyjnych, oglądało w styczniu 2008 r. średnio 5,16 mln widzów, co dawało Jedynce w tym czasie udział w rynku na poziomie ... WIĘCEJ

    Tematy: programy informacyjne, oglodalność programów telewizyjnych, programy telewizyjne, Preferencje telewizyjne
  • Sylwester z TV: Polsat liderem

    Sylwester z TV: Polsat liderem

    00:10 07.01.2008

    Średnio po 3,0 mln widzów w sylwestrowy wieczór przyciągnęły przed telewizory TVP2 oraz Polsat. Transmisję TVP2 z Wrocławia obejrzało o 27 tys. osób więcej, niż na Polsacie, choć udziały tej drugiej stacji były wyższe i wyniosły 25,3% - wynika z raportu TNS OBOP. Transmitowane w trzech stacjach wieczory sylwestrowe w Warszawie (TVN), Krakowie ( ... WIĘCEJ

    Tematy: badanie telewidzów, badanie preferencji widzów, Preferencje telewizyjne, programy telewizyjne
  • Pozytywny wpływ telewizji na dziecko?

    Pozytywny wpływ telewizji na dziecko?

    00:15 30.12.2007

    ... większość rodziców w Europie (83 proc.) twierdzi, że w jakimś zakresie ocenia programy telewizyjne razem ze swoimi dziećmi. Jednak wydaje się, że w Holandii, Belgii ... proc. rodziców ocenia zawartość programów konsultując się ze swoimi pociechami. Kobiety częściej oceniają telewizyjne programy dla dzieci niż mężczyźni. Wyniki badań pokazują, że choć ... WIĘCEJ

    Tematy: dzieci, telewizja, przemoc, seks
  • Święta z TV: co oglądają Polacy?

    Święta z TV: co oglądają Polacy?

    00:17 24.12.2007

    Statystyczny Polak podczas ubiegłorocznych świąt Bożego Narodzenia (25-26 grudnia) oglądał telewizję przez 4 godziny 43 minuty dziennie. W ciągu 10 lat, tj. od momentu powstania pomiaru telemetrycznego TNS OBOP, czas ten spadł o ponad godzinę. W 1997 roku podczas świąt przed telewizorem spędziliśmy średnio 5 godzin i 45 minut każdego świątecznego ... WIĘCEJ

    Tematy: badanie telewidzów, badanie preferencji widzów, święta przed telewizorem, telewidzowie
  • Najpopularniejsze kanały tematyczne XI 2007

    Najpopularniejsze kanały tematyczne XI 2007

    11:58 08.12.2007

    TVN24 był najchętniej oglądanym kanałem tematycznym w listopadzie br. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Udział w rynku TVN24 w listopadzie br. wynosił 3,02 proc. W analogicznym okresie ubiegłego roku kanał miał 1,92 proc. udziałów w rynku. Druga pozycja przypadła stacji Cartoon Network z 0,66 proc. udziałami w rynku (przed rokiem: 0,86 ... WIĘCEJ

    Tematy: programy telewizyjne, Preferencje telewizyjne, stacje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych
  • Programy informacyjne w TV IX 2007

    Programy informacyjne w TV IX 2007

    00:41 06.10.2007

    "Wydarzenia" Polsatu zyskały we wrześniu br. najwięcej widzów w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. "Wiadomości" TVP1, lider wśród programów informacyjnych, oglądało we wrześniu br. średnio 4,98 mln widzów, co dawało Jedynce w tym czasie udział w rynku na poziomie 36,15 proc. W ... WIĘCEJ

    Tematy: programy informacyjne, oglodalność programów telewizyjnych, programy telewizyjne, Preferencje telewizyjne
  • Najpopularniejsze kanały tematyczne VII-VIII 2007

    Najpopularniejsze kanały tematyczne VII-VIII 2007

    00:49 10.09.2007

    TVN24 był najchętniej oglądanym kanałem tematycznym zarówno w czasie tegorocznych wakacji, jak i w sierpniu - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. TVN24 w okresie lipiec - sierpień br. miał 4,06 proc. udziałów w rynku (przed rokiem: 2,4 proc.), Jetix - 0,88 proc. (0,86 proc.), Cartoon Network - 0,8 proc. (0,89 proc.), Viva Polska - 0,67 ... WIĘCEJ

    Tematy: programy telewizyjne, Preferencje telewizyjne, stacje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych
  • Programy informacyjne w TV VII-VIII 2007

    Programy informacyjne w TV VII-VIII 2007

    11:11 06.09.2007

    "Wiadomości" telewizyjnej Jedynki były najchętniej oglądanym programem informacyjnym w czasie wakacji. Druga pozycja przypadła "Teleexpressowi" - wynika z najnowszych danych AGB Nielsen Media Research. W lipcu i sierpniu 2007 roku, w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku, więcej widzów miały: "Wiadomości" TVP1, "Fakty" TVN i "Wydarzenia ... WIĘCEJ

    Tematy: programy informacyjne, oglodalność programów telewizyjnych, programy telewizyjne, Preferencje telewizyjne
  • Programy informacyjne w TV VII 2007

    Programy informacyjne w TV VII 2007

    00:01 05.08.2007

    Najchętniej oglądanym dziennikiem w lipcu br. były "Wiadomości" TVP1 - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. "Wiadomości" TVP1, lider wśród programów informacyjnych, oglądało w lipcu br. średnio 3,75 mln widzów, co dawało Jedynce w tym czasie udział w rynku na poziomie 37,04 proc. Przed rokiem program miał 3,04 mln widzów przy udziale w ... WIĘCEJ

    Tematy: programy informacyjne, oglodalność programów telewizyjnych, programy telewizyjne, Preferencje telewizyjne
  • Najpopularniejsze stacje telewizyjne VII 2007

    Najpopularniejsze stacje telewizyjne VII 2007

    01:26 04.08.2007

    Telewizyjna Jedynka była najchętniej oglądaną stacją telewizyjną w lipcu br., ale w tzw. grupie komercyjnej liderem został Polsat - wynika z najnowszych danych AGB Nielsen Media Research. Udział w rynku TVP1 w lipcu 2007 roku wyniósł 22,25 proc. (w lipcu 2006 roku: 24,22 proc.), Polsatu - 17,44 proc. (15,56 proc.), TVP2 - 16,63 proc. (20,05 proc ... WIĘCEJ

    Tematy: programy telewizyjne, Preferencje telewizyjne, stacje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: