eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyStrategia CSR to rzadkość › Wpływ CSR i strategii zrównoważonego rozwoju na reputację firmy

Strategia CSR to rzadkość

2013-03-19 12:24

Zaledwie 28% dyrektorów ds. komunikacji, którzy wzięli udział w trzeciej odsłonie globalnego badania Grayling PULSE realizowanego przez agencję public relations i government relations Grayling na temat trendów w komunikacji przyznało, że pomimo, że ich firmy posiadają strategię dotyczącą działań CSR oraz strategię zrównoważonego ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Wpływ CSR i strategii zrównoważonego rozwoju na reputację firmy 30,1% respondentów potwierdziło, że działania w zakresie CSR i zrównoważonego rozwoju mają największy wpływ na reputację, jako drugi w kolejności czynnik wskazano relacje z pracownikami (17,7% odpowiedzi).

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: