Kobiety i władza w biznesie
2012-10-17 11:20
Kobiety menedżerki budują lojalność pracowników, zwiększają ich zaangażowanie i promują samodzielność. Wzmacniana przez nie kultura otwartości wspiera innowacyjność. Ich taktyki wywierania wpływu na innych tworzą trwałą wartość organizacji, niezależnie od krótkoterminowych celów biznesowych – wynika z autorskiego badania ... Przejdź do artykułu ›
fot. 2012 Deloitte Central Europe
Taktyki wywierania wpływu preferowane przez polskich menedżerów Rzadko wykorzystywane są taktyki z grupy wymuszania, zwłaszcza presja, mająca charakter monologu, charakteryzująca się bezdyskusyjnymi nakazami i zakazami
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?