Które marki najbardziej skorzystały na Euro 2012?
2012-07-30 12:39
Biedronka jest marką najsilniej kojarzoną z EURO 2012, ale "czarnymi końmi" imprezy były przede wszystkim: Hyundai, Kia, Sharp i McDonald's - wynika z badania "Monitoring reklam na EURO 2012", prowadzonego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR). Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Z którymi z poniższych marek kojarzą Ci się Mistrzostwa Europy w piłce nożnej EURO 2012? Marki takie jak: Kia, Sharp czy Hyundai przed zawodami praktycznie nie były kojarzone z turniejem
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Dan Cake inwestuje 70 mln zł w rozbudowę zakładu w Chrzanowie
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads