eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyKtóre marki najbardziej skorzystały na Euro 2012? › Zmiana kojarzenia marki z turniejem Euro 2012

Które marki najbardziej skorzystały na Euro 2012?

2012-07-30 12:39

Biedronka jest marką najsilniej kojarzoną z EURO 2012, ale "czarnymi końmi" imprezy były przede wszystkim: Hyundai, Kia, Sharp i McDonald's - wynika z badania "Monitoring reklam na EURO 2012", prowadzonego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR). Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Zmiana kojarzenia marki z turniejem Euro 2012 Do pierwszej grupy (‘Bez efektu’) należą marki, które już przed turniejem były z nim kojarzone, a poziom ten nie zmienił się znacząco, nawet w trakcie imprezy

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: