eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyDecyzje zakupowe polskich kobiet › Czy kobiety chcą mieć wpływ na kształtowanie nowych produktów?

Decyzje zakupowe polskich kobiet

2012-07-01 00:16

Kobiety stały się potężną grupą zakupową. Do tej pory mało zauważalne przez marketerów i brand managerów, teraz podejmują zdecydowaną większość decyzji zakupowych. Portal Prekursorki.pl zbadał czynniki wpływające na decyzje zakupowe kobiet oraz kanały informacji, którym ufają. Wyniki badań zostały zaprezentowane 27 czerwca ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Decyzje zakupowe polskich kobiet

fot. mat. prasowe

Czy kobiety chcą mieć wpływ na kształtowanie nowych produktów? 84 proc. kobiet chce mieć wpływ na kształtowanie nowych produktów

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: