eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyZła jakość obsługi klienta kosztuje 8,8 mld EUR › 8,8 mld € - Ogólne koszty niskiego poziomu obsługi klienta w Polsce

Zła jakość obsługi klienta kosztuje 8,8 mld EUR

2010-03-08 10:32

Niski poziom obsługi klienta ma negatywne konsekwencje dla przedsiębiorstw w Polsce, bezpośrednio przyczyniając się do utraty przychodów firm. Straty te sięgają 8,8 mld euro rocznie. Wśród branż, które są w największym stopniu narażone na ryzyko strat znalazły się: usługi bezprzewodowe, telewizja kablowa i satelitarna oraz ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Zła jakość obsługi klienta kosztuje 8,8 mld EUR

fot. mat. prasowe

8,8 mld € - Ogólne koszty niskiego poziomu obsługi klienta w Polsce 8,8 mld € - Ogólne koszty niskiego poziomu obsługi klienta w Polsce

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: