eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyZła jakość obsługi klienta kosztuje 8,8 mld EUR › Jakie są najważniejsze czynniki wpływające na poziom zadowolenia klienta?

Zła jakość obsługi klienta kosztuje 8,8 mld EUR

2010-03-08 10:32

Niski poziom obsługi klienta ma negatywne konsekwencje dla przedsiębiorstw w Polsce, bezpośrednio przyczyniając się do utraty przychodów firm. Straty te sięgają 8,8 mld euro rocznie. Wśród branż, które są w największym stopniu narażone na ryzyko strat znalazły się: usługi bezprzewodowe, telewizja kablowa i satelitarna oraz ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Zła jakość obsługi klienta kosztuje 8,8 mld EUR

fot. mat. prasowe

Jakie są najważniejsze czynniki wpływające na poziom zadowolenia klienta? Jakie są najważniejsze czynniki wpływające na poziom zadowolenia klienta?

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: