Rynek odzieży i obuwia: będzie lepiej
2009-07-17 13:56
Spadająca sprzedaż i rosnące koszty powodują, że rok 2009 to trudny okres dla detalistów odzieżowych i obuwniczych. Równocześnie to czas weryfikacji strategii oraz szansa na okazyjne przejęcia gorzej radzących sobie graczy rynkowych. Przewidywania na 2010 rok są już bardziej optymistyczne - podała firma PMR. Przejdź do artykułu ›

fot. mat. prasowe
Wartość (mld zł) rynku odzieży i obuwia w Polsce, 2007-2010 Wartość (mld zł) rynku odzieży i obuwia w Polsce, 2007-2010
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?