Lojalność e-klienta
2004-02-19 13:34
Handel wirtualny stanowi obecnie jeden z najistotniejszych aspektów Internetu. Zajmuje nowe segmenty i nisze rynkowe. Imponująca dywersyfikacja produktów i usług zachęca e-klientów do dokonania zakupów. Dodatkowym impulsem stymulującym sprzedaż sieciową są zróżnicowane programy lojalnościowe. Mają one na celu przywiązanie klienta ... Przejdź do artykułu ›

fot. mat. prasowe
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Rynek prywatnych akademików w Polsce rośnie w siłę - nadchodzi rekordowa podaż, a popyt nie słabnie
-
Ile postów w sieci tworzy AI? Raport o wykorzystaniu sztucznej inteligencji przez twórców internetowych
-
Gdzie na wakacje? TOP 20 najatrakcyjniejszych turystycznych regionów Europy
-
Ceny w sklepach w górę w czerwcu: gdzie zrobimy najtańsze zakupy?