Rynek powierzchni handlowych w 2009
2009-02-13 11:23
Całkowita podaż nowoczesnej powierzchni handlowej w Polsce na koniec 2008 roku wyniosła 8,4 miliona m kw. 73% całkowitej podaży stanowiły centra handlowe o łącznej powierzchni równej 6,2 miliona m kw., 18% magazyny handlowe, 7% parki handlowe oraz 1% centra wyprzedażowe - wynika z raportu "Rynek Powierzchni Handlowych w Polsce" firmy DTZ. Przejdź do artykułu ›

fot. mat. prasowe
Największe projekty handlowe planowane na 2009 Największe projekty handlowe planowane na 2009
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?