Rynek powierzchni handlowych w 2009
2009-02-13 11:23
Całkowita podaż nowoczesnej powierzchni handlowej w Polsce na koniec 2008 roku wyniosła 8,4 miliona m kw. 73% całkowitej podaży stanowiły centra handlowe o łącznej powierzchni równej 6,2 miliona m kw., 18% magazyny handlowe, 7% parki handlowe oraz 1% centra wyprzedażowe - wynika z raportu "Rynek Powierzchni Handlowych w Polsce" firmy DTZ. Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Czynsze za najlepsze lokale, koniec 2008 Czynsze za najlepsze lokale, koniec 2008
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?