Budowanie marki premium w Polsce: jakie kompetencje są dziś warte więcej niż kapitał?
2025-12-11 14:34
Rynek dóbr luksusowych w Polsce w 2024 r. przekroczył 55,6 mld zł, notując ponad pięciokrotny wzrost w ciągu 15 lat. To już nie tylko efekt większych portfeli Polaków, lecz przede wszystkim dojrzalszego rynku, obecności globalnych graczy oraz rosnących oczekiwań jakościowych. Jednocześnie coraz więcej polskich marek - od mody ... Przejdź do artykułu ›
fot. ZaQanna
Czarny garnitur z kokardą w talii i dopasowaną spódnicą to przykład na to, jak marki premium łączą klasykę z nowoczesnością. Kapelusz z szerokim rondem dodaje charakteru, a całość uzupełniają czarne rajstopy i eleganckie szpilki. Takie zestawienie podkreśla znaczenie spójności wizualnej, która jest kluczowa dla budowania wizerunku marki premium.








2035 rok coraz mniej realny? Europa traci tempo w wyścigu o elektromobilność