eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościPublikacjeSztuka mówienia "nie" w pracy. Lekcja produktywności zespołowej bez stresu od Davida AllenaDavid Allen, Edward Lamont "Getting Things Done w zespole. Skuteczna współpraca bez stresu"

Sztuka mówienia "nie" w pracy. Lekcja produktywności zespołowej bez stresu od Davida Allena

2025-10-16 11:09

Zespół, który nie potrafi powiedzieć "nie", szybko tonie w nadmiarze obowiązków i traci kontrolę nad swoimi projektami. Przeciążenie zadaniami negatywnie wpływa na motywację i wydajność. W artykule, opartym na książce Getting Things Done w zespole. Skuteczna współpraca bez stresu Davida Allena i Edwarda Lamonta, przedstawiamy ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

David Allen, Edward Lamont "Getting Things Done w zespole. Skuteczna współpraca bez stresu" „Getting Things Done w zespole. Skuteczna współpraca bez stresu” to praktyczna mapa drogowa prowadząca od natłoku zadań do klarownej, dobrze funkcjonującej współpracy - bez stresu i wypalenia.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: