eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Sztuka mówienia "nie" w pracy. Lekcja produktywności zespołowej bez stresu od Davida Allena

2025-10-16 11:09

Zespół, który nie potrafi powiedzieć "nie", szybko tonie w nadmiarze obowiązków i traci kontrolę nad swoimi projektami. Przeciążenie zadaniami negatywnie wpływa na motywację i wydajność. W artykule, opartym na książce Getting Things Done w zespole. Skuteczna współpraca bez stresu Davida Allena i Edwarda Lamonta, przedstawiamy ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Matryca Eisenhowera - priorytetyzacja zadań w zespole Praktyczny schemat pomagający w ustalaniu priorytetów poprzez podział zadań według ich ważności oraz pilności. Pozwala zespołom zdecydować, które zadania wykonać natychmiast, które zaplanować, jakie delegować bądź całkowicie usunąć, aby skupić się na działaniach mających największy wpływ na cele oraz efektywność pracy grupowej.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: