eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyBranża PR w mediach XI 2006 › Kontekst, w jakim pisano o PR i ocena publikacji.

Branża PR w mediach XI 2006

2006-12-15 00:17

CSR, dotąd traktowany przez dziennikarzy po macoszemu, w listopadzie był najchętniej poruszanym wątkiem spośród wszystkich tematów PR-owskich. Najczęściej cytowanym specjalistą ds. wizerunku był znany spin doctor Piotr Tymochowicz; tym razem występował w nowej roli - bohatera kontrowersyjnego filmu Marcela Łozińskiego. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Branża PR w mediach XI 2006

fot. mat. prasowe

Kontekst, w jakim pisano o PR i ocena publikacji. Kontekst, w jakim pisano o PR i ocena publikacji.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: