Reklama w internecie, telewizji i w radio XI 2024
2024-12-16 11:04
Są już najnowsze dane z gemiusAdReal - cross-mediowego badania rynku reklamowego. Tym razem analiza objęła przekaz reklamowy emitowany w internecie, telewizji i radio w listopadzie bieżącego roku. Przyjrzyjmy się, którzy reklamodawcy byli najaktywniejsi na kilka tygodni przed świętami Bożego Narodzenia. Przejdź do artykułu ›
10 / 10
Polecamy:
10 / 10
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?